Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

eGreat EG-R300PRO VS. Xtreamer Prodigy Black

paliza111 (2)|3.2.2012 22:46
Uvažuji o koupi MC. Už jsem tak nějak můj výběr eliminoval na kusy eGreat EG-R300PRO a Xtreamer Prodigy Black. Jsou to novinky, takže se toho na internetu o nich moc najít nedá. Máte už s některým z těchto MC nějaké zkušenosti? A který byste mi doporučili? Nebo by moje volba měla směřovat úplně na jinou "mašinku"? Předem děkuji za jakoukoliv reakci, sám jsem v tomto směru amatér/nováček.

V tuto chvíli mě více láká Prodigy pro svou funkci nahrávání z TV, ale eGreat má asi větší podporu z řad českých "nadšenců". To je asi tak vše, co jsem sám zjistil.

Díky.
jok3r (33)|4.2.2012 00:28
[quote=paliza111;395434]Uvažuji o koupi MC. Už jsem tak nějak můj výběr eliminoval na kusy eGreat EG-R300PRO a Xtreamer Prodigy Black. Jsou to novinky, takže se toho na internetu o nich moc najít nedá. Máte už s některým z těchto MC nějaké zkušenosti? A který byste mi doporučili? Nebo by moje volba měla směřovat úplně na jinou "mašinku"? Předem děkuji za jakoukoliv reakci, sám jsem v tomto směru amatér/nováček.

V tuto chvíli mě více láká Prodigy pro svou funkci nahrávání z TV, ale eGreat má asi větší podporu z řad českých "nadšenců". To je asi tak vše, co jsem sám zjistil.

Díky.[/quote]

Xtreamer Prodigy Black sa este u nas ani nepredava, tak ake skusenosti? :-)
Ja som tento tyzden kupil prodigy a absolutna spokojnost...
paliza111 (2)|4.2.2012 00:32
[quote=jok3r;395446]Xtreamer Prodigy Black sa este u nas ani nepredava, tak ake skusenosti? :-)
Ja som tento tyzden kupil prodigy a absolutna spokojnost...[/quote]

Jak neprodává? Nechci nikomu dělat reklamu, ale na Heurece je asi 30 obchodů, které uvádějí, že ho mají skladem. I tak díky, za reakci.
hrasko777 (68)|4.2.2012 09:31