Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Dvoutunerový DVB-S přijímač a Skylink ready IRDETO

An Dante (19)|31.12.2011 08:15
Náš panelák se konečně rozhodl zbavit se desítek parabol na balkonech a příjem centralizovat. Tím vyřešil mé dilema vrtání panelů a posvětil mi i opuštění kabelové televize. "Příjem DVB-T pro kuchyni" řeším sólo. A teď satelit. Když byly u nás dvě platformy (Skylink a CS Link) tak jsem uvažoval o tom, že si pořídím od každé jednu kartu - proto dvoutunerový přijímač. Teď je ale vlastně platforma jen jedna. Dvoutunerový přijímač zřejmě má dále smysl jednak kvůli možnosti mít jednu kartu českou a druhou slovenskou a pak kvůli nahrávání.
A k tomu komplikace IRDETO.
Jsem laik a tak se taky ptám. Jaký dvoutunerový "Skylink ready" přijímač byste doporučili? Za Vaše tipy děkuji předem.
KamilZ (10277)|31.12.2011 08:54
Já Ti nedoporučím nic, protože vůbec nepíšeš, co po tom přijímači chceš. Takže Ti doporučím pročtení tohoto perfektního článku https://www.tvfreak.cz/jak-si-vybrat-spravny-satelitni-prijimac/4551 a pak spousty recenzí a šťastnou ruku.

https://www.tvfreak.cz/satelitni-technika/

Pozn1: Kvůli dvěma kartám dvoutunerák nepotřebuješ.
Pozn2: Jestli budeš brát Skylink, tak preferuj ICE kartu před čistou Irderto, právě kvůli dvoutuneráku
interfernet422 (1575)|31.12.2011 09:39
Takže budete tahat do bytu dvě satelitní přípojky? Pokud jen jednu, tak ti je dvoutunerový přijímač na nic.
geronimoh (2327)|31.12.2011 09:46