Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

DVB-T: TV signál ze STB do NB.

Neregistrovaný (0)|9.12.2011 09:55
Tazatel: vlado

Znění dotazu: Dobrý den. Mám notebook a koupil jsem AVerMedia AVerTV Hybrid Volar HD H830. Jaký modulátor by jste mi doporučili abych ze STB USB dostal TV signál na anténní vstup na AVerTV? Jde mi o kódované programy od UPC. Prosím, jsem v tomhle naprostý laik. Děkuji za rady. vlado

Technika, které se dotaz týká: NB Asus, STB Kaon KCF-B3000HCO, AVerMedia AVerTV Hybrid Volar HD H830.
jito (999)|9.12.2011 10:20
Neregistrovaný (0)|9.12.2011 10:32
Děkuji, vyzkouším.
vlado
AVerMedia_Czech republic (84)|12.12.2011 17:49
Dobrý den,
má-li Váš set top box buď S-video, VGA, kompozitní, komponentní výstup, pak není potřeba žádného modulátoru a signál z těchto vstupů můžete navést přímo do tuneru AVerTV Hybrid Volar HD. Součástí jeho balení je i multifunkční kabel s S-video a kompozitními vstupy (VGA a komponent jedině přes redukci). V aplikaci AVerTV pak již jen stačí přepnout na příslušný zdroj signálu a můžete vesele nahrávat.
Neregistrovaný (0)|13.12.2011 23:08
Dobrý den, ten STB má výstup HDMI - to mám do TV a SCART. Budu potřebovat redukci "RCA na Euro-SCART", nebo "S-Video na Euro-SCART "? Bude to funkční?
Děkuji vlado.
AVerMedia_Czech republic (84)|14.12.2011 09:29
Dobrý den,
v tom případě budete potřebovat redukci SCART na RCA...nepleteme-li se, tak SCART na RCA se vždy dělá pouze v jednosměrných verzích, tzn. že RCA na SCART nebude fungovat jako SCART na RCA. Ujistěte se tedy při nákupu, v jakém směru je signál redukován. Každopádně s touto redukcí by již mělo být bez problémů možné nahrávat z Vašeho set-top boxu přes TV tuner AVerMedia.
Neregistrovaný (0)|15.12.2011 23:11
Dobrý den,