Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Technika LCD19-243

warfery (31)|3.12.2011 22:49
Dnes jsem koupil do kuchyně tuto LCD. V Tescu jsem doposud nad výrobky Technika ohrnoval nos, ale tahle TV změnila můj názor.

Info z krabice:
- 18,5″ LCD TV (47 cm viditelná velikost obrazovky)
- HD Ready 720p
- Analogový a DVB-T hybridní tuner
- Integrovaný DVD přehrávač
- Vestavěné USB s funkcí nahrávání (DVB-T)
- Nízká spotřeba v pohotovostním režimu - méně než 1W
- Vypínač pro zapnutí/zapnutí
- Nicam stereo zvuk
- Jas 250 cd/m2
- Kontrast 1000:1
- Rozlišení 1366 x 768
- Teletext
- Jednoduché nastavení a autotuning
- Dálkové ovládání (včetně baterií)
- Vstupy: 1 x HDMI, 1 x VGA / PC, 1 x SCART, 1 x kompozitní / AV Video, Y Pb Pr (komponentní), 1 x L/R Phone Audio (pro kompozitní a komponentní video), 1 x USB
- Výstupy: 3,5mm audio, audio COAX
- Vhodné pro montáž na stěnu - VESA 100 x 100 mm
- Rozměry: 463 mm (Š) x 372 mm (V) x 178 mm (H)
- Hmotnost: 5,0 kg

Chvilku jsem si s tím hrál - kvalita LCD odpovídá cenové kategorii, na horní a spodní straně při černém pozadí znatelné podsvícení, při běžné scéně nepostřehnutelné. Pozorovací úhly solidní, jen z podhledu docela rychle tmavne.
DVB-T naladil všechny 3 dostupné MUXy. Líbilo se mi okamžité procházení programů šipkami nahoru a dolu, aniž by se měnil program - v infu se zobrazoval aktuální a následující pořad vybraného kanálu. Nelíbilo se mi čáslování kanálů - setřídit šly, ale jak změnit číslo jsem nezjistil - kanály se číslujou od 800.
USB rozeznalo 4GB flash i 250GB (FAT32) externí disk (v manuálu doporučují FAT32, NTFS nejspíš nefunguje). Z USB přehrává avi, mp3, wma (jiné formáty jsem nezkoušel, v manuálu nejsou vypsané).