Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

DVB-T: Jak propojit PC / set top box - přehrávání filmů

Neregistrovaný (0)|21.11.2011 00:57
Tazatel: bulb

Znění dotazu: Zdravím,

Plánuji si nadělit pod stromek set top box, jelikož na současném starém analogu už nic nechytám :).
Situace je taková, že mám v pokoji starší tv (http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?hlt=Link_Overview&scy=BE&slg=AEN&session=20111120184830_217.115.240.70&ctn=28PT2665/58) - podpora pouze scart.

Chtěl bych sledovat filmy/seriály z PC přes set top box na TV. Je to možné? Mám GTX 560Ti (1x mini HDMI,2x DVI).
Našel jsem http://www.alza.cz/ferguson-ariva-120-d274983.htm , kde je právě vstup na síť. kabel.

Jsem naprostý laik v oblasti set top boxů, takže bych potřeboval poradit. S tím ethernetem jsem si to představil tak, že mi umožní přenos souborů z disku na PC a já budu moct sledovat filmy na TV / prolézat web- to už není tak důležité.

Je tohle vůbec reálné? :-D
TV je ještě 4:3, ale tak to bych překousl, i stanice vysílají 16:9 a pořád se na to dá dívat.

Váhám, do čeho investovat. Chtěl jsem prostě větší plochu na sledování filmů. Chci koupit i monitor k PC, kde bych mohl rovnou z PC sledovat filmy místo TV, ale větší jak 24" monitor nechci...tak váhám co je lepší. Tato TV má podle specifikace 28", takže je to o něco lepší, ale zase 4:3, takže se to (možná) ve výsledku srovná, nemám odhad a představu.

Pro mě je prioritní vyřešit sledování filmů na větší ploše obrazu. Když ten dražší set top box ztratí smysl co se týká toho zprostředkovatele přenosu obrazu pc>tv, tak určitě vyberu nějaký levnější základ, aby to prostě jen zobrazilo těch cca 18 free stanic přes digitální vysílání.

Díky za rady a odpovědi všem ;)
interfernet422 (1575)|21.11.2011 08:46