Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

MMC s Blu-Ray resp. BD Player s funkcnostou MMC (ala Popcorn C200 alebo Oppo 93))()

babeliak (23)|8.11.2011 17:49
Som laik a hrabem sa tu na fore len par dni, k novej plazme chcem nejaky BD player s funkcionalitou MMC (t.j. v mojom ponimani dobry DLNA klient a široká podpora formátov) alebo MMC s moznostou Blu-ray mechaniky a vypatral som ze:
1. Popcorn Hour C200 sa da rozsirit o BD-ROM aj HDD ale je to uz starsi stroj bez podpory 3D a so svojimi muchami a
2. OPPO BDP-93 je zasa pre mňa asi moc drahy (budem potrebovat este Receiver a aspon 2.0 stĺpové repro, 5.1 alebo 7.1 nepotrebujem, mam maly byt, kvalitné repro chcem hlavne na muziku - preto len stereo - zatial)

Oppo má analog 7.1 vystup, daju sa na to priamo pripojit repro? alebo treba kazdopadne zosik/receiver?

Su aj ine moznosti? Da sa zaobist bez zosika/receivera? prosim poradte.
geronimoh (2327)|8.11.2011 17:59
Tak to si pořiď PC (HTPC) s BluRay mechanikou + AV Reciever + sadu reproduktorů. Do analogového 7.1 výstupu nelze zapojit reproduktory, slouží pro propojení vícekanálového zvuku se staršími typy zesilovačů a AV Recieverů bez digitálního audio vstupu. Takže každopádně bude třeba AVR nebo zesilovač.
babeliak (23)|8.11.2011 18:32
Vdaka za radu.
Mozem obetovať AV receiver v prospech kvalitnejšieho, STEREO zosika?
Alebo tým nedosiahnem žiadnu úsporu? Keď aj nie úsporu €€ tak aspoň lepšiu kvalitu zvuku (stereo)?
Viem, že záleží na použitom repro a zosíku, ale ten zosík a repro možu byť lepšie ked budú len stereo ako keby to bol 5.1 či 7.1 set... ?
Pytkin (7947)|8.11.2011 18:40
[quote=babeliak;376607]chcem nejaky BD player s funkcionalitou MMC (t.j. v mojom ponimani dobry DLNA klient a široká podpora formátov) [/quote]

naco ti je na MMC dobry DLNA klient ?
geronimoh (2327)|8.11.2011 18:44