Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Střih a práce s videem: Odstranění data ze záznamu

Neregistrovaný (0)|3.11.2011 09:08
Tazatel: mlmirek

Znění dotazu: Dobrý den, jsem úplný laik a kameru mám týden. Nahrál jsem v HA na kamerce Panasonic HDC sd40 klukovi karate, a při konverzi na DVD XD(HD Writer) se na záznamu objevilo datum, které jsem předtím špatně nastavil. Je nějaká jednoduchá pomoc k odstranění data a času? Původní záznam mám, na HDD v PC, ke každému videu jsou tři další přibaleny ( s příponami .cont, .pmpd, .tmd)

Technika, které se dotaz týká: Panasonic hdc sd40 + soft HD WriterLE 1.0
Saxel (2279)|3.11.2011 13:02
Datum do obrazu ti pravděpodobně přidal software, kterým jsi konvertoval do DVD. Nejspíš pro to bude nějaké zatržítko v nastavení programu.
mlmirek (0)|6.11.2011 19:23
To jsem hledal, bohužel nenašel. Při přehrávání v PC jde záznam bez datumu, po konverzi na XD se datum objeví. Je tu někdo, kdo s HD Writerem totoumí? Nebo mám zkusit jiný soft?
Děkuji za odpověď
bastlir (3245)|6.11.2011 20:38
[quote=mlmirek;376253]To jsem hledal, bohužel nenašel. Při přehrávání v PC jde záznam bez datumu, po konverzi na XD se datum objeví. Je tu někdo, kdo s HD Writerem totoumí? Nebo mám zkusit jiný soft?
Děkuji za odpověď[/quote]

Já záběry z DV kamery (zatím) stahuji do Pinnaclu, kde to stoprocentně je bez datumu a času. V Tvém případě bych spíš hádal, že to je záležitost kamery, která datum zapisuje jako součást obrazového záznamu tak, jako to dělávaly analogy. Nejde to vypnout přes MENU?
Saxel (2279)|7.11.2011 08:04
[quote=bastlir;376276]J... V Tvém případě bych spíš hádal, že to je záležitost kamery, která datum zapisuje jako součást obrazového záznamu tak, jako to dělávaly analogy...[/quote]
Tak to není. Takhle to dnes žádná normální digitální kamera nedělá.