Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Plynulost pohybu prokládaného DV videa na LED TV

Traveler (13)|28.10.2011 19:08
Jsem pouhý nadšený video amatér. Natáčím mini dv kamerou Sony DCR-HC96 s rozlišením 3.0 megapixelů. Upravuji video v Sony Vegas 7.0.
NASTAVENÍ PROJEKTU PŘI VSTUPU: PAL DV widescreen 720x576, 25,000fps, Lower field first, frame rate 25,000 PAL, full resolution rendering quality: best, moution blur type: gaussian, deinterlace method: blend fields

VÝSLEDNÉ VIDEO RENDERUJI: do MPEG-2 s template DVD Architect PAL Widescreen video stream, video rendering quality best, constant bit rate 9 800 000 nebo 8 000 000 bps, 25 fps, 720x576, 16:9, I-frames 15, B-frames 2, main profile, main level, interlaced bottom field first, video quality high 31, dc coefficient 10 Bit. Vyrenderovaná videa následně spojím v DVD Architectu se zvukovou stopou vyrenderovanou zvlášť.