Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

3D TV

intago (255)|22.7.2011 09:08
Možná špatně vidím, ale chybí mi tu podrobná debata o 3D. Přece by si to zasluhovala, ne? Rozbory, zkušenosti, tipy atd atd. Chopte se toho někdo, please.
Já jsem v tom zatím laik, jen koukám na předváděčky výrobců v Praze a říkám si stále-Tak tohle je budoucnost, sláva! I přepočet 2D na 3D mi připadá docela povedený. Obyč.HDTV je nic moc přínos. Pardon, pokud jsem někoho urazil
jozef1605 (105)|22.7.2011 18:33
intago (255)|25.7.2011 07:41
no, moc toho nepíšete o 3D. škoda.
Na 3D je možno koukat z mnoha pohledů. Proberu ted ten, o kterém se skoro nepíše ač je hlavní. Nač vlastně 3D? Prostě proto, že zdokonaluje vnímání děje. Kdysi v době mého mládí kdesi vpředu blikala malá obrazovečka. Přes hlavy sousedů jsem ji sotva viděl, natož abych se ponořil do děje.
V tom je to, ponořit se do děje, zesílit prožívání. Je to vlastně hypnoza, nebot do ní dělám. Ale nepodezřívejte mne z něčeho nekalého, souseda chirurga také nepodezříváte, že vás bude v nestřežené chvíli operovat.
Prostě děj filmu bude mít na nás daleko větší vliv, tedy i reklamy a politika. Když jsem viděl Avatara, slzel jsem, říká si-tohle je nejlepší film dějin. Mnoho nových věcí najednou, i to telepatické řízení Avatara. Není to umělecký film, ale zcela reálná vize doby za 100-200 let, až budume umět chodit do paralelních světů. Kvantové částice, např. i velký stoatomový fulleren to umí.
Prostě 3D je budoucnost filmu, at se to někomu líbí či ne.
Ivo Mašek (10205)|25.7.2011 08:22
[quote]
V tom je to, ponořit se do děje, zesílit prožívání
[/quote]