Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

pořízení UPC direct

hopikCZE (3)|14.7.2011 10:57
Ahoj, potřebuju poradit s pořízením UPC Direct, ale co se satelitů týká, jsem úplný začátečník :-(
Chtěl bych UPC direct, ale jsem zmatený z věcí, ktré musím pořídit. Prý si musím pořídit vlastní parabolu, máte tip jakou? Jak moc musí být viditelná obloha, repsektive, nemusí být viditelnost třeba jenom na některou světovou stranu? Kupuju byt v bytovce, na oblohu viditelnost díky vynálezu jménem okno mám, ale jenom na dvě světové strany :-(
SlavoF (834)|14.7.2011 11:49
[quote=hopikCZE;356762]....nemusí být viditelnost třeba jenom na některou světovou stranu? Kupuju byt v bytovce, na oblohu viditelnost díky vynálezu jménem okno mám, ale jenom na dvě světové strany :-([/quote]
ak v čase oběda vidíš sluníčko tak by to malo byť ok ;)
sirdo (1320)|14.7.2011 12:02
[quote=hopikCZE;356762]na oblohu viditelnost díky vynálezu jménem okno mám, ale jenom na dvě světové strany :-([/quote]

ty chces instalovat parabolu za okno? :D

UPC Direct vysiela cez druzicu THOR 0,8W(zapadne), cize to by malo odpovedat na tvoju otazku ci mas priamu viditelnost z niektoreho okna, balkona...
hopikCZE (3)|14.7.2011 12:06
[quote=sirdo;356768]ty chces instalovat parabolu za okno? :D

UPC Direct vysiela cez druzicu THOR 0,8W(zapadne), cize to by malo odpovedat na tvoju otazku ci mas priamu viditelnost z niektoreho okna, balkona...[/quote]

Neee, ale díky oknu vím že mám viditelnost na oblohu :-D

ok,mrknu na to. Máte typ na nějakou parabolu, nebo to je úplně jedno a musí mít jenom průměr min 80 cm ?
sirdo (1320)|14.7.2011 12:25
[quote=hopikCZE;356769]ok,mrknu na to. Máte typ na nějakou parabolu, nebo to je úplně jedno a musí mít jenom průměr min 80 cm ?[/quote]