Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Televizory (CRT, LCD, PDP): kompabilita HDMI

Neregistrovaný (0)|8.6.2011 10:36
Tazatel: black magic

Znění dotazu: Dobrý den,
mám problém s propojením plasma TV Samsung 50B550 a AV reciever Pioneer VSX 920.Jsem laik a proto jsem k zajištění max.možné kvality zakoupil kabel Kabel HDMI - HDMI 2m HQ (1.4 ethernet)
http://www.tipa.eu/cz/kabel-hdmi-hdmi-2m-hq14-ethernet/d-114578/
Po propojení přístrojů se na TV objeví hláška "nepodporovaný formát".Tento kabel jsem použil,abych docílil max.možné kvality a nedegradoval ho použitím kabelu,který nedokáže přenést vše co zdroj nabízí.
Když použiji noname HDMI TV hraje,nevím ale,zda v maximální možné kvalitě.
Kde mám prosím hledat příčinu problému.Děkuji.

Technika, které se dotaz týká: TV plasma Samsung 50B550
AV reciever Pioneer vsx 920
sat.přijímač Ferguson Ariva 200
vivid.sk (11472)|8.6.2011 10:39
[quote=Neregistrovaný;350329]
Kde mám prosím hledat příčinu problému.Děkuji.
[/quote]
V nezmysloch, ktore siri marketing! Ako vidim - uspesne.

Pokial totiz tvoj stary noname HDMI kabel funguje (rozumej: nie su ziadne vypadky signalu) nie je ziadny dovod ho vymienat za lepsi.
Za zbytocne vyhodene peniaze si si mohol kupit radsej kvalitnu flasku vina a stravit prijemny vecer pri filme/hudbe.
magic black (1)|8.6.2011 15:45
[quote=vivid.sk;350331]V nezmysloch, ktore siri marketing! Ako vidim - uspesne.

Pokial totiz tvoj stary noname HDMI kabel funguje (rozumej: nie su ziadne vypadky signalu) nie je ziadny dovod ho vymienat za lepsi.
Za zbytocne vyhodene peniaze si si mohol kupit radsej kvalitnu flasku vina a stravit prijemny vecer pri filme/hudbe.[/quote]