Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

TV signal na projektor

reddwarf23 (31)|24.5.2011 15:01
Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, jak propojit můj starý projektor PT-LB20NTE (http://www.projected.co.uk/panasonic-pt-lb20nte.htm) s tv (předpokládám, že jediné řešení bude s TV kartou v PC). Jsem v tomto naprostý laik a vím, že asi obraz nebude žádná špička, ale rád bych to vyzkoušel. V PC mám starou kartu Aver, která neumí ani HD DVB-T, tak prosím rovnou o radu pro nějakou cenově dostupnou, kvalitní HD DVB-T TV kartu.

Moc děkuji za jakýkoliv názor!
píďa_m (716)|24.5.2011 18:50
no z normálního septoboxu DVT to také bude běhat, má to dva kompozitní vstupy.
reddwarf23 (31)|25.5.2011 10:28
Settopbox nemám a neplánuji pořizovat. Potřeboval bych poradit nějaké řešení buď propojení přímo s Tv (což je nejspíš nesmysl), nebo s tv kartou v PC (nebo jakkoliv s PC, abych mohl sledovat tv signál, pouštěný přes projektor). Je to možná snadné, ale potřeboval bych to pokud možno vysvětlit jako laikovi.

Díky
píďa_m (716)|25.5.2011 18:30
jo jasně,
ad. připojení k TV: Většina TV má video výstup (scart, cinch, S-video) no tak to prostě propojíš.
ad. videokarta: koupíš videokartu z výstupem S-video a kabelem (pro S-video) to propojíš. Nebo koupíš videokartu co má kompozitní výstup na cinch a propojíš to kabelem cinch-cinch.

jednodušeji to už napsat neumím.

napiš z jaké TV bys to chtěl zdrojovat a já ti navrhnu kabel.
reddwarf23 (31)|26.5.2011 09:32
Díky moc za odpovědi!
K mé televizi...je to už starší ročník a tuším, že je to Panasonic TX 36PB50F...stará dobrá CRT :)
Stáhl jsem si manuál a koukal jsem, že cinche jsou pouze AV vstupy a scart jsou i výstupy.
píďa_m (716)|26.5.2011 21:05
no hledal jsem rychle googe ten typ a nenašel jsem schopný manuál..