Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Rozdiel medzi Blue-ray a multimedialnym prehravacom

hrasko777 (68)|20.2.2011 23:24
Som naprosty laik a bol by som vdacny kazdemu, kto mi vysvetli aky je rozdiel medzi Blue-ray (BD) a multimedilanym prehravacom (MM).

Samozrejme viem, ze do BD sa daju vlozit okrem ineho aj BD a DVD disky a do MM prehravaca leze obsah len z HDD alebo usb kluca, resp. NAS ci PC. MM prehravace ale zato asi zatial vedia prehrat predsa len vacsi vyber formatov a kodekov. No mne teraz ide hlavne o pouzity HW. Mam pocit, ze BD prehravace su na tom hardwerovo lepsie, maju lepsie prevodniky a pod., takze video a audio vystup bude z nich pravdepodobne kvalitnejsi ako u MM prehravacov. Alebo sa mylim? Skutocne mam v tom zatial chaos. Inak povedane, ak z webu stiahnem full BD film (50 GB) a prehram ho v MM prehravaci, bude to uplne take iste, ako ked ten isty 50 GB subor napalim na BD disk a prehram v BD prehravaci?

A ak to prezeniem cez kvalitnu hifi zostavu , ovplyvni HW pouzity v tychto prehravacoch vyslednu kvalitu videa a zvuku, alebo to uz zalezi cisto len na tom externom hifi zosilovaci, resp. reproduktoroch?

Aky je teda rozdiel: napr. konkretne medzi MM prehravacom Xtreamer SW a BD prehravacom LG BX580? Ktory z nich ma lepsi HW pre hifi zostavu, alebo je to uplne jedno?

Preco kupit MM prehravac a preco naopak BD prehravac? Ak by boli BD prehravace ovela kvalitnejsie, nebolo by potom lepsie kupit BD napalovacku a pustat si filmy na napalenom prepisovatelnom BD nosici?

Diky za kazdu vasu odpoved.
janopalo (4)|21.2.2011 01:18