Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Vegas 9 - rendering do mpeg2 (mainconcept)

Vzoromil (12)|16.2.2011 17:07
Chtěl bych se zeptat (v kódování do mpeg2 jsem začátečník a s Vegasem se teprve učím..), na kvalitu mainconceptu mpeg2 ve Vegasu 9.
Mám totiž problém s tím, že encodér mi scénu o hodně ztmaví (noční scéna) - v náhledu vše vypadá ok, vyrenderované do avi uncompressed je taky všechno v pořádku, ale v mpeg je scéna strašně tmavá, že skoro není nic vidět. Použil jsem výchozí nastavení pro video stream do Architectu, pouze jsem nastavil konstantní datový tok na 9800.
V čem je tedy problém, pokud někdo víte?
A když už jsem u mainconceptu, chtěl bych se zeptat, jak je na tom s kvalitou obecně, zda není lepší kódovat přes frameserver v něčem jiném (v příspěvcích byl dost chválen HCencoder)?
Děkuji za odpověď...
ai (2993)|16.2.2011 18:02
Procoder je nejlepsi mpeg2 enkoder, tedy frame server z Vegasu nacist do Procoderu, a nemusis jit az na 9800, tech 8000 na video by melo stacit

ten MainConcept je lepsi nez free HC encoder,

jestli je to tmave nebo ne, ...., mpeg2 , na DVD je urcen na sledovani na CRT, tedy tam to bude ok, nez jak to vidis na PC, pokud mas nejake specialni pozadavky, muzes samozrejme jednoduse brightnes zmenit, at uz ve Vegasu nebo lepe v Avisynthu a az pak to dat treba tomu Procoderu, ovsem jestli to nebude tim, ze enkodery , treba ten procoder maji tendenci kontrastit, u toho MainConceptu nevim az do jake miry, spis nevim ...
Saxel (2279)|17.2.2011 08:22