Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Upgrade aneb jak jsem vybral domácí kino a TV

Doktor78 (46)|5.2.2011 20:52
Předem upozorňuji, že nejsem žádný velký odborník, ale uživatel, který se občas trochu zajímá a prioritou je bezproblémové používání. Jenom bych rád v rychlosti popsal zkušenost s výběrem TV a dom. kina.

Léta jsem používal domácí kino s dvd Thomson, širokoúhlý 100mhz crt Sony Trinitron 82cm a k tomu připojený noťas (divx atd.) a showbox s dvb-t/dvb-s. Vše k naprosté spokojenosti, nikdy jsem s ničím neměl problém, s obrazem jsem byl maximálně spokojenej. Doba pokročila... blu ray, mkv, psychický nátlak, úprava v bytě... tak jsem polevil a rozhodl se pro nějaký rychlý upgrade, ať mám zase na chvíli klid :) Ten upgrade mě stál 3 měsíce při řešení kina a 1 měsíc při výběru TV.