Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Problém se zachytáváním videa

Karel22 (5)|17.1.2011 10:24
Mám TV kartu Leadtek WINFAST 2000XP Expert a chci z digitální kamery Canon MV600 přes vstup S-video zachytit video z teto kamery na hardisk PC. Jenže mně to vůbec nejde (v oblasti zachytávání jsem začátečník). TV karta normálně funguje, kamera je také v pořádku (výstup z kamery přes S-video normálně přeharuju na televizi), tak nevím, kde je problém. Všiml jsem si, že když připojím kameru k TV kartě, pustím ji, tak když klikám na přepínání mezi vstupy S-video a CVBS asi na 0,5 sekundy problikne obraz z kamery, jinak je obrazovka modrá (soft mám WINFAST PVR2). Poradí někdo začátečníkovi. Děkuji předem.
Saxel (2279)|17.1.2011 13:01
Jdeš na to špatně. Máš digitální MIni DV kameru. Z ní přece nebudeš nabírat analogové video, ale budeš nabírat digitální video tak jak je uloženo na pásce v kameře (de facto budeš data kopírovat z pásky na pevný disk). K tomu potřebuješ v počítači rozhraní IEEE1394, neboli FireWire, propojovací kabel a vhodný software. Pokud nemáš příslušný konektor v PC, dá se koupit karta s těmito porty do PCI slotu PC. Pokud něco není jasné, ptej se...
Karel22 (5)|17.1.2011 21:56
Digitální video si z kamery přes FireWire stahuju už několik let, a pak si ho stříhám ve Vegasu atd. Tady jde o něco jiného. Nejde mi, nebo spíš neumím stahovat video přes vstup S-video analogové TV karty. To, že jsem jako zdroj signálu použil digitální kameru je tím, že nemám zrovna po ruce jiný zdroj video signálu. Z diskuzí tady vím, že jiným to funguje, tak bych rád věděl, kde problém, ta TV karta jinak normálně šlape, ten soft by to taky měl umožňovat. Možná by byly lepší jiný ovladače.
Pavel_tempx2 (829)|18.1.2011 00:18