Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Je lepší interní nebo USB tuner? Aver TV Volar HD PRO nebo jiný?

mikux (4)|3.1.2011 19:15
Zajímalo by mne, zda se dá obecně říci, zda je lepší koupit interní (v mém případě PCI nebo PCI-E) nebo externí (USB) DVB-T tuner? Prostě jestli za danou částku koupím lepší externí nebo interní tuner. Např. u zvukových karet se tvrdívá, že jsou lepší externí kvůli vysokofrekvenčním interferencím v počítači. Nevím, jestli něco podobného může být i u tunerů.

Já jsem bohužel totální laik a netechnik, takže se mi zdá, že lepší musí být interní, že tam je víc elektroniky a takové jiné nesmysly :-)

Raději bych si ale koupil externí USB - už kvůli pohodlí a také si chci časem pořídit notebook.

Doporučili byste mi nějakou kartu, která určitě nezklame? Mám spíše nižší rozpočet - chtěl bych se vejít do cca 1000 Kč.

Chtěl bych, aby karta
- fungovala v Praze na pokojovou anténu (tj. čím citlivější tuner bude, tím lépe) - to mi samozřejmě nikdo nezaručí
- měla dobré dálkové ovládání
- podporovala Windows Media Center nebo jiná multimediální centra.

V místních diskuzích je občas doporučována AVER TV Volar HD PRO, USB2.0, digital DVB-T. Výrobky Aver si také vedou dobře ve srovnávacím testu časopisu Computer (viz článek v PDF) Je skutečně tak dobrá nebo byste mi doporučili vzhledem k mým potřebám spíše jinou? Moc se mi u ní nezdá dálkový ovladač. Ten je prý naopak dobrý u Aver Volar HD Nano. Je sice o cca 200 Kč dražší, ale pokud má stejně dobrý příjem jako HD PRO, pak bych si možná i připlatil. A pokud bych měl spíš uvažovat o interní, tak o které?

Zde budu shromažďovat vaše doporučení (a můj pohled na klady /+/ a zápory /-/):
Díky za pomoc s výběrem
mikux (4)|3.1.2011 20:46