Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

h264

Lemmiwinks (26)|29.12.2010 19:42
Potřebuji dostat video v co nejlepší kvalitě na net (YT apod.). Z pinnacle studio exportuji HDV 1920 x 1080. Poté video má několik giga. Jsem začátečník a s tímhle se teprve seznamuji. Jen jsem zjistil, že nejlepší bude převést video na formát h264. Nevím jak postupovat, jaký program použít apod.

Doufám, že mi někdo poradí.
MartasKP (710)|29.12.2010 21:12
A PS neumi exportovat video v H264?
Lemmiwinks (26)|29.12.2010 22:01
[quote=MartasKP;318505]A PS neumi exportovat video v H264?[/quote]

To mě nenapadlo, projel jsem ho a pokud nemá jiné označení, tak tam není.

Já video vždy exportoval v mpeg2 a teď jsem v nabídce exportu PS narazil na "windows media" a ty možnosti vypadají slibně, musím ozkoušet. Ale označení h264 tam není.
ai (2993)|29.12.2010 22:36
Hledej to pod mp4 nebo mpeg4 , je to vpodstate jedno a totez, je to sice kontejner, ale jako video je h.264 a zvuk je vetsinou AAC. Pinnacle ale nemam, jeste je teoreticky mozne, ze se to musi dokoupit, nevim.
MartasKP (710)|29.12.2010 22:43
Je mozny,ze je to jedna z tech vychytavek PS,ktere ho delaji tak levnym. Ze pokud chces mit kvalitni striznu,musis si k tomu spoustu veci dokoupit a cena pak roste.
Nicmene PS14 by mel zvladat uz AVCHD jestli se nepletu a tak by tam H264 meli davat snad standartne.
Ivo Mašek (10205)|30.12.2010 08:28
Pokud je legálně zakoupen produkt Pinnacle, tak tam je možnost se u nich zaregistrovat a z toho pak lecos vyplývá :-) (Pinnacle tedy nemám, ale tohle vím od majitelů této značky)
MartasKP (710)|30.12.2010 10:44
Ja kdyz jsem pred lety mel PS10,tak se mi podarilo se zaregistrovat bez problemu.Nevim,jak moc byl legalni,dostal jsem ho od znamyho ale nikoliv origo instalacku. Nicmene vetsina veci se u nich musela kupovat az ruzne opravy atd.