Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

1s vypadky obrazu SK UPC pri HDMI prepojeni

slamka33 (15)|15.12.2010 22:05
Zdravim.
Uz mesiac bojujem s cca 1-2s vypadkami obrazu pocas sledovania lubovolneho kanalu.

Mam SVK UPC, digitalny balicek s HDD set-top-boxom, ktory je cez HDMI pripojeny k 46" Samsung TV UE46C7000.
Zaciatkom novembra bol problem vacsi, HDMI signal vypadol uplne a TV zostala bez zdroja signalu. Tento problem bol sposobeny chybnym FW v set-top-boxe a postihoval vsetky set-top-boxy od SVK UPC. UPC vydali novy FW pre tento SBT a je dobre, signal nevypadne "natvrdo"..

Ale stale sa mi stava ze mi nahodne obraz a zvuk vypadne na 1-2s. Neviem cim to je.
Mal som tu technika, zmeral mi signal, vsetko je OK. Vymenil mi set-top-box za druhy a stale sa to opakuje. Mate niekto podobny problem???
Ivo Mašek (10205)|16.12.2010 06:59
Na zkoušku propoj STB s TV přes SCART. Pokud to nebude potom vypadávat, je chyba v HDMI kabelu. Pokud budou výpadky pokračovat, je to chyba někde před vstupem do TV
slamka33 (15)|16.12.2010 08:24
Hmm, dobry napad, skusim najskor druhy HDMI kabel do druheho HDMI slotu v TV.

Btw. ako je to s tymi HDMI kablami? Pocul som rozne teorie - od tej ze "je jedno aky HDMI kabel to je, najlacnejsi - hlavne ze to ide" az po "treba seriozny HDMI kabel". Kde je pravda?
Ivo Mašek (10205)|16.12.2010 09:06
[quote]
"je jedno aky HDMI kabel to je, najlacnejsi - hlavne ze to ide"
[/quote]
Tak tohle právě ne. Ono to někdy může jít, ale také nemusí. U těhle laciných krámů moc záleží na tom, jak se ten HDMI kablík povedl., jaký je kabel položený vedle toho HDMI kabelu., jaká je vzdálenost, atd. Není tam nikdy jistota.
HDMI kabely pod 5 metrů nemusí být zrovna ty nejdražší (lepší izolace od okolí). Nad 5 metrů už je potřeba opravdu pečlivě vybírat. Do 15 metrů zcela a jasně určitě.