Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

USB rada

Robynson (0)|2.11.2010 14:46
Ahoj,vlastním TV Samsung LE37C650 a chci si v ní přehrávat bluray filmy přes usb a zajímal by mě váš názor jestli koupit HDD nebo Flash disk? Co jsem se někde dočet tak s HDD může být problém ohledně napájení,že to přes usb nemusí být dostačující a film se nepřehraje. A pak se chci zeptat jestli TV podporuje naformátování na NTFS,páč soubory větší jak 4GB zase FAT32 neveme. Díky moc za odpovědi,jsem v tom laik tak prominte moji neznalost.
kotydz (27)|2.11.2010 15:22
Já teda vlastním LE40B650, ale asi to bude fungovat stejně. Máš v podstatě 4 možnosti.

1) usb disk 2,5" - tuto variantu jsem zvolil já jako první, vše funguje tak jak má a funguje i přetáčení filmů atd. - nevýhoda: nutno přehazovat disky z pc k tv a zpět pro náládování filmů - to mě hrozně štvalo, disk přímo u TV
2) usb disk 3,5" - zřejmě to stejné jako 2,5" varianta - nehrozí problém s napájením - má vlastní. Nevýhody - viz 1) + navíc musíš mít další volnou zásuvku na elektriku
3) lan disk - já mám WD 1,5TB, po poslední aktualizaci DLNA serveru funguje už i přetáčení filmů, velká výhoda je že je přístupný na všechny TV a pc najednou, disk může být někde schován a není vidět. Nevýhoda: nepodporuje všechny formáty a u některých HD filmů nejde přetáčet film (musíš se na něj dívat najednou), rychlost disku
4) usb flash disk - nevidím rozdíl oproti 1)

Edit: u Bčkové řady se dal "hacknout" firmware a pak i lan disk fungoval jako " USB DISK", u Cčkové to asi zatím nejde
Edit2 - disk mám samozřejmě NTFS a vše v pohodě (oba disky)
Robynson (0)|2.11.2010 15:51