Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Pripojeni koaxu pres cinch do VIDEO IN na grafice

alois_tvf (20)|18.2.2005 07:48
zdar, v bytovce mame domovni kameru, nemam videotelefon, tak me napadlo, ze bych privedeny koaxial pripojil ke graficky karte (Radeon AIW 9800se). Pres koax mam pripojenou kabelovku, tak si rikam, co takhle dostat koax od kamery pres cinch do VIDEO IN na grafice?
Muzete mi nekdo poradit , jak to udelat, popripade nejaky jiny napad? Jsem laik, chtelo by to presny vysvetleni. DIky
mirekv (7169)|18.2.2005 08:15
Pokud má kamera videovýstup tak ano, chce to zkusit.
alois_tvf (20)|18.2.2005 08:17
[quote=mirekv]Pokud má kamera videovýstup tak ano, chce to zkusit.[/quote]
"chce to zkusit" ti myslis, ze mam tupe pripajet koax na cinch a zkusit to vrazit do TV IN ?
mirekv (7169)|18.2.2005 08:49
Myslím to tak, že si napřed zjistíš co z té kamery leze a pokud video, tak pak to zkusíš.
alois_tvf (20)|18.2.2005 09:02
nop zjistit to mam jak ? papiry k tomu nejsou :o(
muzu neco odpalit kdyz to prubnu apripojim to na video in zkusmo?
mirekv (7169)|18.2.2005 09:11
Mělo by to být přímo na té kameře, video out, nebo RF out. Odpálit bys neměl nic, ale přece jen.
alois_tvf (20)|18.2.2005 09:18
ok dik az dojdu domu mrknu na to a ozvu se
Pitomec (10211)|18.2.2005 12:09
[quote=alois]zdar, v bytovce mame domovni kameru, nemam videotelefon, tak me napadlo, ze bych privedeny koaxial pripojil ke graficky karte (Radeon AIW 9800se). Pres koax mam pripojenou kabelovku, tak si rikam, co takhle dostat koax od kamery pres cinch do VIDEO IN na grafice?
Muzete mi nekdo poradit , jak to udelat, popripade nejaky jiny napad? Jsem laik, chtelo by to presny vysvetleni. DIky[/quote]