Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Led alebo Plazma

calypos (2)|3.10.2010 22:31
Zdravim,

rad by som si vypočul dáke názory a nechal poradiť aký tv by som si mal domov zaobstarať..LED,Plazma....

Jednoduché vstupne informácie:

Satelit Strong 6510 SKYLINK, PS3

max do 1000 eur obrazovka 40 palcov a viac.

Ďakujem
deco (55)|3.10.2010 23:55
Ahoj,nejsem sice odborník na tv,ale perfektní obraz na tv za 1000eur si s tím
Strongem asi nevychutnáš.K tv za tyhle peníze by to chtělo HD příjmač.Ale to jen můj názor,třeba se pletu.
garb7 (1189)|4.10.2010 01:11
Již pod 1000e se dá pořídit P42G20.
jarod72pm (841)|4.10.2010 07:58
Rozhodně LED LCD a značku Philips
Do Panasonicu nebo LG či Samsungu bych nešel.
Plasmy už nemají co nabídnout a LCD je naopak ve všem dobíhají nehledě na menší spotřebu a neexistující zrcadlový efekt a v digitálu žádný rozdíl(jen analog má plasma lepší)
odezva,ostrost,věrnost barev,jas ,kontrast pro tvé oko naprosto dostačující a bez rozdílů.
jupol (94)|4.10.2010 09:29
Predovšetkým si zváž či chceš zostať u pozerania SD. Ak chceš v blízkej budúcnosti ísť do HD, tak doporučujem kúpiť full HD TV a neskôr si HD prijímač dokúpiš. Pokiaľ dlhodobo zostaneš u SD tak ti stačí kúpiť TV HD ready a ušetríš. Na PS3 bude asi lepšie uvažovať o LCD.
calypos (2)|4.10.2010 19:29
a co tento tv ? LG 50PK550
mest (9)|4.10.2010 21:21
Zakladny rozdiel, plazma sama svieti. LED, LCD podsviecujes. Rozhodnut sa musis sam. Keby som ja kupoval teraz, tak LCD Samsung /podla mna dobry, pomer cena:vykon/ a plazma zasa Panasonic /zatial je to spicka podla mojho nazoru/
garb7 (1189)|4.10.2010 23:53
[quote=jarod72pm;299522]Rozhodně LED LCD a značku Philips
Do Panasonicu nebo LG či Samsungu bych nešel.