Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Pomoc s formátem AHCHD, deinterlacing

sedoch (20)|31.8.2010 12:16
Zdravím,

Mám otázku
Natáčím kamerou Cannon HF-10 a záběry při pohyhu jsou lehce trhané, a to i na stativu natož v ruce, nepomáhá ani deiterlacing
Stříhám to v Ediusu , ted už 5.5 verzi.
Hodil jsem na web ukázku nastavení

http://www.uloz.to/5718960/test-video.mpg

Nevím zda je problém již ve zdroji, tedy v nastavení kamery při natáčení nebo je to třeba nějak softem poladit.
Kameru mám nastavenou takto

režim I.AF
focus assist ON
Stabilizace ON
rámec 50i
aut. pomalá. závěrka ON

Jsem amatér, pomoc by se šikla

Díky
Saxel (2279)|31.8.2010 15:08
Jakou snímkovou rychlostí natáčí tvá kamera? 25 nebo 29,97 snímků/sec? Já jen že tvé výstupní video má 29,97 fps, což je zjevně špatně.
sedoch (20)|31.8.2010 16:55
Zdrojové video dle infa v Ediusu:

[Stream type]
AVCHD Stream

[Video info]
H.264/AVC
Bit rate : VBR 16000000 / 16000000 bps
Size : 1920 x 1080

[Audio info]
Dolby Digital (AC-3)
Bit rate : 256000 bps
Sampling rate : 48000 Hz
Mode : 2 ch

Edius projekt mám nastaven:

Video
Frame size : 1920 x 1080
Frame rate : 29.97( 30000/1001 )
Pixel aspect : 1.0000
Field order : Top Field First
Audio
Rate : 48000Hz
Sample size : 16 Bit
Channel : 2
Additional Info
AVCHD
Infinity
HD D5, AVC-Intra100
HDCAM-SR

Tedy asi je problém v tom že stříhám 25p video v projektu 29.97 ?
Koukal jsem jak to změnit ale všechny projekty jsou 29.97 frame rate.

Díky za info
sedoch (20)|31.8.2010 17:10
Ted jsem zjistit že vybrat další formáty mohu až před založením nového projektu.

je tohle správná volba ?

Hardware : Generic OHCI
Video
Frame size : 1920 x 1080
Frame rate : 25,00( 25/1 )
Pixel aspect : 1,0000
Field order : Top Field First
Audio
Rate : 48000Hz
Sample size : 16 Bit
Channel : 2
Setup