Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Video z DV kamery do PC

marcos (21)|13.2.2005 22:24
zdarek jen se zeptám,když budu nahrávat z digitální kamery do PC pres FireWire tak se to zaznamená i se zvukem nebo jde přes to jenom obraz...ke kameře Panasonic jsem dostal k tomu DV Studio myslíte že to stimhe softem pujde nebo je nějakej lepší alternativní soft? v tomhle jsem uplnej začátečník,takže se omlouvám za blbý dotazy.
Pitomec (10211)|13.2.2005 22:53
WinDV (http://windv.mourek.cz). Přes IEEE1394 jdou samozřejmě data, která obsahují jak video, tak i audio stream.
ODSakEda (2278)|14.2.2005 00:51
marcos jen si dovolím mlinkatou poznámku k vašemu výrazu: nahrávat z digitální kamery do PC pres FireWire. Spíše jde o stahování, kopírování, přenos a pod., dat!

Jinak nápodobně jako Pitomec-nejspolehlivější a nejjednodušší je WinDV
(nelekejte se, že při náhledu nejde zvuk-bude v souboru obsažen a je možné si jej při stahování a současném koukání pustit nezávisle do zvukovky, nebo do jiné audio techniky či TV, at nekoukáte na němý "film" :-) )
starej_vul (250)|15.2.2005 15:00
A když to budeš ztahovat přes VEGAS, tak to uslyšíš i bez propojování kablík do zvukovky. Čisté 1394 ...
Jirka0156 (3)|19.2.2005 18:30
Ahoj Pitomče :-)
,vidím že se snad v tom trochu vyznáš a tak mám prosbu, poradíš mi s nahráváním? Problém je ten, že se mi opožďuje zvuk při nahrávání. Nastavení je : Video: 768x576
Bitrate-6000Kbps
Frame Rate-25.000 fps
Audio Codec: MPEG-1
AudioLayer II
Bitrate: 224 kbps
PC mám AMD Athlon xp 2600, 512 ram v dual, rychlá deska,prostě vhodné podmínky pro video. Dělám sem tam i nějaký střih, tak že jsem si to PC k tomu přizpůsobil.
Co s tím opožďováním mám dělat?
Poradíš mi prosímtě?

Jo a jsem taky z Kopru.