Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Různá kvalita signálů u programů ze stejné družice

Tomul (1)|18.8.2010 16:54
Zdarec!
mám přijímač Mascom MC1101Cr s kartou skylink s balíčkem programů multi.
Chtěl bych se zeptat, proč např. u programu csfilm má signál kvalitu kolem 70% a u Nova sportu jen kolem 45%, podobné je to u některých ostatních programů, když jsou ze stejné družice. Problém je ten, že když přší nebo je prostě špatné počasí, obraz vynechává nebo se seká.Čím to může být? Špatné nastavení satelitu nebo něco podobného? Jsem laik, nerozumím tomu a prosím a radu. Díky
rudlus (539)|18.8.2010 19:15
[quote=Tomul;293201]Zdarec!
mám přijímač Mascom MC1101Cr s kartou skylink s balíčkem programů multi.
Chtěl bych se zeptat, proč např. u programu csfilm má signál kvalitu kolem 70% a u Nova sportu jen kolem 45%, podobné je to u některých ostatních programů, když jsou ze stejné družice. Problém je ten, že když přší nebo je prostě špatné počasí, obraz vynechává nebo se seká.Čím to může být? Špatné nastavení satelitu nebo něco podobného? Jsem laik, nerozumím tomu a prosím a radu. Díky[/quote]

zas ea znova to iste-.-...treba nastavit poriadne parabolu a potom doladot aj lnb...nie je mozne aby si na astre mal 45 percent...ja som mal na parabole lad a sneh a signal ani len jedina kocka...proste s astrou sa ti toto pri presnom nastaveni parabioly strat nemoze..
a prekontroluj potom celu cestu signalu radsej..ale na milion percent to bude v tanieri...
Pavel_tempx2 (829)|19.8.2010 11:04
[quote=Tomul;293201]Zdarec!
mám přijímač Mascom MC1101Cr s kartou skylink s balíčkem programů multi.