Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 19

Téma: Co si pořídit k nové TV

Nováček
    Registrace
    Aug 2010

Ahoj, přiznám se, že jsem v tomto totální laik, takže budu rád aspon za pár základních rad...mám příjem z "kabelové" televize (společná anténa na výškovém baráku), tedy kvalita o ničem, pár programů jede v digitálu, ale stejně....
    Před 2 týdny jsem zakoupil novou TV (plasma LG50PS6000), je ve full HD, rád bych ted radu co dál, chci koukat především na sport, takže zřejmě pro mě je jedinou možností ke kvalitnějšímu signálu satelitní příjem a tady bych potřeboval radu, co ted, co dál, možná výběr satelitního kompletu. Díkyb za každou radu
    Odpovídat lze po přihlášení

Je tu pořád Avatar uživatele Pitomec
    Registrace
    Mar 2004

Parabolu 80cm, single konvertor, HD přijímač (třeba TechniSat TechniBox SIR, ale bude v prodeji až cca v září) , kartu Skylink a nainstalovat to.

Nováček
    Registrace
    Aug 2010

Citace Původně odesláno od Pitomec Zobrazit příspěvek
    Parabolu 80cm, single konvertor, HD přijímač (třeba TechniSat TechniBox SIR, ale bude v prodeji až cca v září) , kartu Skylink a nainstalovat to.
    A je lepší to kupovat samostatně nebo s klidným svědomím mohu v nějakém balíku satelitního kompletu? A preferuješ tedy skylink třeba před upc a dalšími?

Registrace
    Mar 2004

Balík satelitního kompletu najdeš tak někde v Bauhausu (a od toho bych šel rychle pryč) a pokud navštívíš nějakou specializovanou prodejnu se satelitní technikou, tak tam ti prodají co budeš chtít.

V případě UPC je to snažší v tom, že si objednáš službu a dostaneš všechno i s instalací zadarmo, samozřejmě ale musíš platit paušál.

Nováček
    Registrace
    Aug 2010