Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

propojení domácího kina s TV - řešení zvuku z repro

Ipanema (15)|7.6.2010 16:24
Dobrý den /ahoj,
mám JVC televizi lt-32a80zu ( http://www.lcd-centrum.cz/recenze-lcd/jvc/lt-32a80zu/). Chci s ní přes HDMI port propojit tuto ( http://www.datart.cz/katalog/Domaci-kino-s-DVD-SAMSUNG-HT-X720GT.html ) DVD sestavu (ale tato není podmínkou, pokud to nepůjde). Jsem v tomto začátečník. Hlavní otázka je, jestli mi moje TV půjde propojit s jakoukoliv sestavou domácího kina, aby mi jel zvuk z reproduktorů i při nepřehrávání DVD? Takže souběžně s vestavěnými TV repro např. i při sledování televizního kanálu?
Na TV mám: 2x HDMI vstup, 2x SCART (jeden do nového DVD můžu zapojit), 1x RGB (ten asi teď bude na nic) a 1x audio analog (červený+bílý cinch). Mám ještě přes scart propojený set-top box, pokud by se to dalo řešit i přes něj. To si myslím, že nepomůže, ale napíšu, že má 2x SCART (pro TV a pro VCR), 1x cinch video (žlutý), 1x S/PDIF cinch (černý) a 1x audio cinch (červený+bílý).
Děkuji za radu nebo doporučení.
geronimoh (2327)|7.6.2010 17:18
[quote=Ipanema;284940]Hlavní otázka je, jestli mi moje TV půjde propojit s jakoukoliv sestavou domácího kina, aby mi jel zvuk z reproduktorů i při nepřehrávání DVD? Takže souběžně s vestavěnými TV repro např. i při sledování televizního kanálu? [/quote]

Sestava Samsung HT-X720GT ( http://domaci-kina.heureka.cz/samsung-ht-x720gt/specifikace/#section ) má 2 analogové audio vstupy a 1 opticiký digitální vstup.
Televizor JVC LT-32A80ZU ( http://lcd-televize.heureka.cz/jvc-lt32a80zu/specifikace/ ) podle specifikace nemá audio výstup.

Podle tvého popisu se na tvou otázku nedá odpovědět. Podívej se, jestli je "1x audio cinch (červený+bílý)" popsán "audio in" nebo "audio out".