Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

sat rozvody

micusss (5)|22.2.2010 21:54
Zdravím, mám dotaz ohledně nově budovaného rozvodu v domě. Plánuji 5 účatníků připojit na satelit bez dalších antén. Chci se zeptat zda je nějak možné udělat rozvod tak, aby nemuseli být v jednotlivých pokojích satelitní přijímače ( černý krabice, ke kterým musí být další ovladač a přepínají programy). Mám na mysli jestli nejde udělat někde na půdě nějaká ústředna a z ní káblem táhnuté do účatnické zásuvky a ze zásuvky přímo do TV, jak to mají např. v panelákách kabelovou televizi? Jestli je to možné kolik by to tak stálo? Jsem laik, tak prosím o radu. Jde mi o to, že nechci mít v každém pokoji satelitní přijímače plus v každým pokoji karta (plus placené programy), tak bych se celkem prohnul každej měsíc. Díky za odpovědi
Pitomec (10211)|22.2.2010 22:08
Pro 5 lidí je to cenově nereálný (ten model kabelovky), lepší je mít sólo přijímač u každé TV. A pokud jde o karty, tak existuje (alespoň zatím) možnost sdílení...
jerryczech007 (73)|22.2.2010 23:28
[quote=Pitomec;267938]Pro 5 lidí je to cenově nereálný (ten model kabelovky), lepší je mít sólo přijímač u každé TV. A pokud jde o karty, tak existuje (alespoň zatím) možnost sdílení...[/quote]

To je pravda. Řešil bych to 80cm Al parabola (700 Kč + 300 držák) na střechu na 23,5°, LNB Octo (1.200) až pro osm účastníků, každýmu k TV receiver třeba Topfield 6000CR (1.700) nebo jaký si vybere sám a do každého kartu Skylink (jednorázově 1.600). Náklady na jednoho uživatele (včetně pár metrů koax. kabelu) jsou cca 4.000 Kč za cca 20 CZ/SK programů. A pak už žádný pravidelný poplatky.
LNB octo.jpg
Zigáč (231)|23.2.2010 08:52