Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Nahrávání z NTSC kamery

alpalicka (4)|1.1.2010 20:21
Dobrý den, prosím o radu. Asi před 10 lety jsem pořídíl v USA 8mm videokameru, nahrává ale v NTSC. Až do současné doby jsem řešil nahrávání záznamů z ní na videorekordér, který umí přepínat mezi nahráváním jak NTSC, tak v PAL (bylo obtížnější ho sehnat, ale Panasonic ho nabízel). Teď už bych ale chtěl vytvořené záznamy přehrát do digitálního záznamu. Existuje způsob, jak to udělat? Existuje u nás DVD rekordér, který by si s tím poradil? Nebo nějaký jiný nápad? (v problematice počítačů jsem poněkud amatér...). Děkuji.
Pitomec (10211)|3.1.2010 12:06
PC A/D převodník do DV (Canopus ADVC-1394 apod.), digitalizovat do DV formátu s parametrem tzv. NTSC a následně vyrobit DVD-Video.
alpalicka (4)|4.1.2010 11:44
Děkuji. Zní to velice jednoduše, ale bohužel jak jsem psal, PC jsem pouze uživatel. Asi budu potřebovat nějaké programy do PC, nějakou videokaru a podobně. Netuším, jestli to vůbec mám... Omlouvám se za neznalost.
artam (1147)|4.1.2010 16:02
Obavam sa, ze zohnat v europe DVD rekorder s nahravanim NTSC bude vacsi problem, nez naucit sa zopar klikacich softverov na PC, napriklad Pinnacle Studio by mohol zvladnut aj amater. Rada od Pitomca s externym prevodnikom je asi najrealnejsia.
Pitomec (10211)|4.1.2010 22:26
[quote=alpalicka;257642]Děkuji. Zní to velice jednoduše, ale bohužel jak jsem psal, PC jsem pouze uživatel. Asi budu potřebovat nějaké programy do PC, nějakou videokaru a podobně. Netuším, jestli to vůbec mám... Omlouvám se za neznalost.[/quote]
Vždyť jsem ti napsal typ toho A/D převodníku: Canopus ADVC-1394
alpalicka (4)|5.1.2010 09:19