Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Prepojenie Leadtek TV2000 Expert a MB Intel BLKD915GAVL

jackspk (9)|22.1.2005 21:16
Mam hore uvedenu kombinaciu a neviem to spolu prepojit. TV karta sa prepojuje interne t.j. kablikom ako na CD-AUDIO. Problem je v tom, ze na doske sa nenachadza vstup /napr. AUX/. Nie je tam ani CD_IN ale AudioCD funguje aj bez prepojenia. Na doske je iba AUDIO PANEL - ale to je konektor pre pripojenie pridavneho bracketu. Pytal som sa aj technika a ten mi povedal ze konektor AUX sa nenachadza na novych doskach (chipset 915, 925 ..) - viete mi poradit ako to mam spojaznit.

Dik moc vsetkym za radu.
Ivo Mašek (10205)|23.1.2005 04:03
Takto se zapojuje audio pro model "Expert":
http://masek.webzdarma.cz/Kodeky/audioExpert.pdf
jackspk (9)|23.1.2005 10:32
Dik za pomoc - ale tie konektory CD_IN a AUX sa na doske nenachadzaju. Nachadza sa tam iba AUDIO PANEL - ten zlty - vid obrazok.


http://www.intel.com/design/motherbd/av/pix/D915Gav_lg.jpg

Dufam, ze som ho tam dobre vlozil.[/url]
Ivo Mašek (10205)|23.1.2005 12:13
Někde musíš mít zapojený zvukový kablík od CD/DVD (nemyslím kšandu). Ten kablík odpoj a na uvolněný konektor zapoj tv kartu. CD/DVD ti poběží po kšandě.
Já mám na svém motherboardu 2x zvukový konektor.
A nebo si dokup externí zvukovku, a bude po problému.
Pak nastav příslušnou záložku na tv kartě - podle obrázků u návodu na TV2000XP-Expert (je na mých webových stránkách).
jackspk (9)|23.1.2005 13:20
V prvom rade dik moc za pomoc.