Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Zapojení PC a instalace

krokodylek3 (9)|4.12.2009 10:28
Ahoj,
měnil jsem základní desku grafickou kartu a zdroj vše jsem zapojil a zapnul jsem ho do mechaniky vložil cd windows a když to nabíhá tak to naběhne úvodní černá obrazovka a na konci mi to píše Pri Master Hard Disk: S.M.A.R.T. status BAD,Backup and Replace.
StD (8612)|4.12.2009 10:37
[quote=krokodylek3;252500]Ahoj,
měnil jsem základní desku grafickou kartu a zdroj vše jsem zapojil a zapnul jsem ho do mechaniky vložil cd windows a když to nabíhá tak to naběhne úvodní černá obrazovka a na konci mi to píše Pri Master Hard Disk: S.M.A.R.T. status BAD,Backup and Replace.[/quote]
No a, to jako chceš tu hlášku přeložit? Stav S.M.A.R.T. - stav primárního pevného disku je ŠPATNÝ, zálohujte data a vyměňte ho za jiný.
krokodylek3 (9)|4.12.2009 12:07
Ale dnes ráno to šlo než jsem vyměnil desku s procesorem,zdroj,mechaniku,že by kvůli tomu odešel disk.A jak zjistím který to je mám tam dva.
vivid.sk (11472)|4.12.2009 12:26
Pokial mas dva rovnake HDD, tak potom metodou pokus omyl :) (postupne odpajat/pripajat)
dzandra (8)|4.12.2009 12:27
No taky jsi mohl mít na staré desce smart disabled
StD (8612)|4.12.2009 13:04
Jedná se o primární, tedy obvykle na konci IDEkabelu, ovšem pokud to nemontoval h**p. Jinak v BIOSu jsou ty disky napsané - primární se značí 0 a sekundární 1. Stejně tak by měl mít na jumperech nastaveno u primárního, že je Master a sekundární Slave, pokud to ale není třeba Dell apod., kde se používá CS (Cable Select) pro všechno, ale pak musí být ten primární na konci kabelu. Stačí tyto základy? Jinak jestli jsi si to tam zapojoval sám, tak přeci musíš vědět, co jsi zapojoval a kam. To ti tady nikdo nepoví.

Jestli to máš disky SATA, tak pak máš zase popsané konektory.
krokodylek3 (9)|4.12.2009 13:35