Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Jak nastavit ARIVA 200 HD pro UPC Direct ?

koldavideo (17)|24.11.2009 08:52
Jelikož jsem začátečník a nikde jsem nenašel v diskusích odpověď, chci se zeptat touto cesttou na nastavení přijímače pro paket UPC. (LNBFreq, Tp, atd...) Mám přijímač od UPC který funguje bez problémů a snažím se jej vyměnit za ARIVu. V menu výběru satelitů jsem vybral ASTRA 19,2 ale ostatní parametry už nevím. Kartu samozřejmě mám. Naladil jsem spousty programů ale UPC ne a ne. Díky za trpělivost.
losos (2977)|24.11.2009 10:41
[quote=koldavideo;250267]Jelikož jsem začátečník a nikde jsem nenašel v diskusích odpověď, chci se zeptat touto cesttou na nastavení přijímače pro paket UPC. (LNBFreq, Tp, atd...) Mám přijímač od UPC který funguje bez problémů a snažím se jej vyměnit za ARIVu. V menu výběru satelitů jsem vybral ASTRA 19,2 ale ostatní parametry už nevím. Kartu samozřejmě mám. Naladil jsem spousty programů ale UPC ne a ne. Díky za trpělivost.[/quote]
Zde je vše, co vysílá UPC :
http://www.parabola.cz/cz-sk/upc-direct/
koldavideo (17)|24.11.2009 14:46
jj díky. Zkouším vyhledat automaticky. Nevím co mám nastavit v menu nastavení antény u položky LNBFreq a Transponder? Anténu mám statickou (bez motoru) tudíž DiSEqC 1.0 a 1.1 bude disable? Polarity nechám AUTO.
losos (2977)|24.11.2009 15:00
[quote=koldavideo;250343]jj díky. Zkouším vyhledat automaticky. Nevím co mám nastavit v menu nastavení antény u položky LNBFreq a Transponder? Anténu mám statickou (bez motoru) tudíž DiSEqC 1.0 a 1.1 bude disable? Polarity nechám AUTO.[/quote]

1. dej si tam češtinu (je vlevo druhá) (v Language)
2. pokud nepoužíváš (=nemáš připojený) DiSEqC přepínač, tak řádky s DiSEqC necháš na vypnout
3. LNB Freq.....univerzální(9750-10600), ale to je již uvedeno ve větvi "Naladění Ferguson Ariva...."