Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Jak upravit zvuk na dvd?

hellsniper (13)|16.10.2009 09:31
Ahojte. Chtěl bych zvědět jak by se dal upravit zvuk na dvd. Český dabing je posunutí o pár vteřin. Jedná se speciálně o film Apokalypsa Now. Toto dvd vyšlo za pár korun před nějakým časem, ale má posunutý zvuk. Díky za každou radu.
StD (8612)|16.10.2009 12:02
Chlape, kdybys' nebyl líný trochu hledat... :(( Už se to tu řešilo XXXkrát. Naposledy třeba tady:
https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php?t=20921
nebo tady:
https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php?t=14904

:-R:-R a ještě jednou :-R
hellsniper (13)|20.10.2009 22:19
Dík za odpověď. Zkoumal jsem ty topici a abych pravdu řekl jsem z toho jelen. Nějaká jednoduší metoda neexistuje? Jsem v tomto oboru amatér. Max jsem dal zatím úpravu audio stop do dvdripů. Škoda, že neexistuje program, který sopu z dvd vytáhne třeba do mp3 nebo do wav a upraví se to a zase se to narve zpátky. Takhle na to házím bobek je to moc složité.
StD (8612)|21.10.2009 07:07
[quote=hellsniper;245025]Dík za odpověď. Zkoumal jsem ty topici a abych pravdu řekl jsem z toho jelen. Nějaká jednoduší metoda neexistuje? Jsem v tomto oboru amatér. Max jsem dal zatím úpravu audio stop do dvdripů. Škoda, že neexistuje program, který sopu z dvd vytáhne třeba do mp3 nebo do wav a upraví se to a zase se to narve zpátky. Takhle na to házím bobek je to moc složité.[/quote]

Nechápu, co je na tom složitého - je to totéž jako rozebrat samopal a zase ho složit zpátky, třeba i potmě - BTW na MP3 zapomeň, to na DVD-Video nemá co dělat. Když už, tak Mpeg 1 Layer 2, TEDY MP2. Běžně se ve WAVu (PCM) zvuk upravuje a zpětně enkoduje do AAC = AC3.
hellsniper (13)|21.10.2009 15:55
Hmm. A mimochodem dokážeš rozebrat samopal a zase ho složit?
StD (8612)|22.10.2009 07:59