Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Bezdrátový rozvod v bytě

Franky1 (10)|3.10.2009 09:56
Dobrý den. Jsem laik a rád bych se zeptal, zdali je řešitelný následující problém:

Bydlím v paneláku, kde je rozveden koax pro společnou anténu. Ten se nepoužíval, protože kabelovka, kterou si všichni před 10 lety koupili si rozvedla vlastní rozvod se zásuvkou podle které jsme situovali náš obývák.

Nyní jsme s kabelovkou skončili a zřídila se společná anténa pro příjem digitální televize, která je napojena na původní rozvod. Problém je, že zásuvka původního rozvodu je na opačné straně obýváku, než kde mám televizi se stb. Výsledkem je kabel na plovoucí podlaze přes celý obývák.

Existuje nějaký bezdrátový přenos na cca max 10 m místo kabelu? Krabička, která se vsune do zásuvky na jedné straně a do stb na straně druhé?

Děkuji za rady!
Ivo Mašek (10205)|3.10.2009 10:06
TV Anywhere
  • První bezdrátový TV box na trhu. Multi - Evropský standard (PAL BG/PAL I/SECAM)
  • Dívejte se na vaše oblíbené TV programy kdekoli v domě, nebo dokonce na zahradě. Nebuďte závislí na TV anténě
  • Kanály mohou být snadno nastaveny ve vašem oblíbeném pořadí. Perfektní obrazy i zvuk je přenášen bezdrátově skrz zdi nebo strop
  • Můžete také bezdrátově přenášet obraz stereo zvuk z vašeho DVD přehrávače/rekordéru, VCR nebo satelitního přijímače
  • K ovládání TV Anywhere je přiložen multifunkční dálkový ovladač 6v1, který je také vhodný pro ovládání vaší TV, DVD přehrávače/rekordéru, VCR, satelitního přijímač, atd.
  • Integrována funkce pro zpětný přenos signálů z dálkového ovladače. Tento signál také prochází zdmi a stropy!
  • Je možné použití několika přijímačů (všechny přijímače budou přijímat stejný kanál)
[COLOR=#b90000]POPIS PRODUKTU[/COLOR]