Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

synchronizace audia a videa

riowarr (4)|16.9.2009 10:25
Prosím o pomoc. Mám film na dvd s českým dabingem, ale zvuk jde mimo obraz. Už jsem přečetl nějaké návody na netu. Ale jsem amatér a příliš tomu nerozumím. Zkoušel jsem dvd rozdělit v SmartRipperu ale nedokázal jsem z něho dostat audio stopu. Takže pak při skádání v IfoEdit jsem ji neměl a výsledné složení filmu bylo bez zvuku. Neexistuje nějaký jednoduchý software, kde bych pouze zvukovou stopu posunul a pak uložil a i po vypálení by to šlapalo tak jak má? děkuji za odpovědi.
StD (8612)|16.9.2009 10:51
A originál audio máš? Jinak audio-delay zjistíš třeba v PGCDemuxu, v něm to taktéž můžeš snadno demuxovat, pokud to není placka s chráněným obsahem.
artam (1147)|16.9.2009 11:40
riowarr:
Ako poradil StD, demuxni cez PGCDemux.

Potom otvor Media Player Classic a cez volbu "open file" otvor v poli "open:" samostatnu video stopu a pod tym v poli "dub:" otvor tu dabingovu audio stopu.
Potom spusti prehravanie a vo volbe v menu "play"->"audio"->"options" zaskrtni "audio time shift" a pohraj sa s nastavenim milisekund tak, aby zvuk sedel. Hodnotu si zapamataj.

Poskladat to mozes napriklad v IfoEdite, ja osobne radsej pouzivam Muxman. K dotycnej audio stope potom do nastavenia delay nastavis tu zapamatanu hodnotu time shift.
StD (8612)|16.9.2009 12:08
[quote=artam;240836]...Ako poradil StD, demuxni cez PGCDemux...[/quote]

...a konečně se jednou nespletl a nezaměnil to (tradičně) s PGCeditem... :p

BTW U toho MPC je sice volba, že při současném stisku klávesy Shift a Proveď nebo OK se time-shift provede okamžitě, ale na některých konfiguracích to nefunguje korektně. Proto bývá jistější po provedení změny raději spustit oba soubory (m2v plus audio) znovu od začátku... (to je má zkušenost).