Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Topfield TF6000CR se samovolně restartuje při nastavených titulcích

lkfreak (46)|26.8.2009 10:40
Ahoj,
jsem v satelitním příjmu začátečník, mám asi 3/4 roku 80tku parabolu s monoblokem (astra 19 a 23,5) a výše zmíněný nejlevnější přijímač, a už mě začíná vytáčet následující vlastnost přijímače:

Když si na TV5MONDE Europe nastavím u filmu teletextové titulky na stránce 891, tak cca po 10 minutách se trochu začnou mrvit znaky (např. interpunkce je i tam kde nemá být), dále s časem pak např. místo "e" se začnou dávat grafické znaky, no a asi po 20 minutách se přijímač restartuje (komplet, jako kdybych ho vytáhl ze zásuvky).

Tohle se opakuje cca každých 20-30 minut.

Přijímač je dost teplý až horký.

Naopak když nezapnu titulky, tak se žádné restartování nekoná.

Představuju si, že těma titulkama dost zatěžuji procesor a celé se to přehřeje a restartuje.

Co s tím? Je to vlastnost tohohle levného přijímače nebo mám vadný kus? Dá se to reklamovat?

P.S. Zajímavé je, že takhle to s titulkama zlobí jen na zmíněném TV5MONDE, např. na ARTE se mi při vysílání s titulkama nikdy přijímač nerestartoval (je fakt, že na ARTE jsou titulky vždycky na straně 888, což nevím jestli může mít na něco vliv, ale prostě má)
losos (2977)|26.8.2009 22:01
Neuvedl jsi, jaký máš v přijímači firmware - možná existuje nějaký novější, který již tuhle chybku nemá ???
lkfreak (46)|27.8.2009 13:43
[quote=losos;238253]Neuvedl jsi, jaký máš v přijímači firmware - možná existuje nějaký novější, který již tuhle chybku nemá ???[/quote]

přijímač je koupený před vánocema, firmware teď z hlavy nevím.

Potřeboval bych spíš zkušenosti někoho, kdo tenhle přijímač má.

Jak je to, když si sám přehraju firmware za novější, záruka platí, nebo jsem porušil záruční podmínky - nevíte někdo?