Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 7 z 7

Téma: Převod videa z DV kamery

Nováček
    Registrace
    Aug 2009

Dobrý večer, jsem tu nováček a prosím o schovívavost. Byť jsem si přečetl " Než se zeptáte" nenašel jsem odpověď. Chtěl bych poradit, jak nejjednodušeji převést video zachycené z DV kamery přes Premiéru cs 3, která vytvoří jakýsi AVI soubor, který jde normálně v PC přehrát jakýmkoliv přehrávačem, na AVI soubor, který by přehrál stolní DVD přehrávač. Jakobych zazálohoval ty avi soubory s tím, že si je můžu v "surovém" stavu přehrát na dvd přehrávači. Zkoušel jsem vypálit ty avi z premiéry, ale přehrávač hlásí error, vyexportoval jsem je z premiéry jako uncompresed avi, taky nic, vyexportoval jsem je jako windows avi taky nic.

Děkuji za radu
    Odpovídat lze po přihlášení

Je tu pravidelně Avatar uživatele peco
    Registrace
    Jun 2005

je viac moznosti, zalezi na tom co podporuje tvoj prehravac (najdes v jeho specifikacii):

1. export do mpeg4 ASF (Xvid, DivX) v kontajneri avi - prehravac nemusi podporovat
    2. export do mpeg2 v kontajneri mpg - prehravac nemusi podporovat
    3. export do mpeg2 a nasledny autoring do DVD-Video (IfoEdit, DVDLab, Womble, Tsunami, Nero .......) - tu je istota, ze to prehravac prehra

Nováček
    Registrace
    Aug 2009

děkuji za odpověď. bod 3 je mi jasný. Myslel jsem něco jednoduchého jenom jakási záloha, která by mohla do budoucna sloužit i jako zdroj pro další zpracování a přesto by šla samostatně přehrát v přehrávači.

Je tu pořád Avatar uživatele Pitomec
    Registrace
    Mar 2004

Jako zdroj pro další zpracování musí sloužit výhradně původní formát, takže jenom kvůli tomuto se nějakým převodem z DV-AVI do něčeho jiného ani nemusíš zabývat. A pro sledování ve stolním přehrávači z toho udělej DVD-Video, nic lepšího stejně nelze.