Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Převod videa z DV kamery

Renton (6)|4.8.2009 23:17
Dobrý večer, jsem tu nováček a prosím o schovívavost. Byť jsem si přečetl " Než se zeptáte" nenašel jsem odpověď. Chtěl bych poradit, jak nejjednodušeji převést video zachycené z DV kamery přes Premiéru cs 3, která vytvoří jakýsi AVI soubor, který jde normálně v PC přehrát jakýmkoliv přehrávačem, na AVI soubor, který by přehrál stolní DVD přehrávač. Jakobych zazálohoval ty avi soubory s tím, že si je můžu v "surovém" stavu přehrát na dvd přehrávači. Zkoušel jsem vypálit ty avi z premiéry, ale přehrávač hlásí error, vyexportoval jsem je z premiéry jako uncompresed avi, taky nic, vyexportoval jsem je jako windows avi taky nic.

Děkuji za radu
peco (772)|5.8.2009 07:52
je viac moznosti, zalezi na tom co podporuje tvoj prehravac (najdes v jeho specifikacii):

1. export do mpeg4 ASF (Xvid, DivX) v kontajneri avi - prehravac nemusi podporovat
2. export do mpeg2 v kontajneri mpg - prehravac nemusi podporovat
3. export do mpeg2 a nasledny autoring do DVD-Video (IfoEdit, DVDLab, Womble, Tsunami, Nero .......) - tu je istota, ze to prehravac prehra
Renton (6)|5.8.2009 18:53
děkuji za odpověď. bod 3 je mi jasný. Myslel jsem něco jednoduchého jenom jakási záloha, která by mohla do budoucna sloužit i jako zdroj pro další zpracování a přesto by šla samostatně přehrát v přehrávači.
Pitomec (10211)|5.8.2009 21:53
Jako zdroj pro další zpracování musí sloužit výhradně původní formát, takže jenom kvůli tomuto se nějakým převodem z DV-AVI do něčeho jiného ani nemusíš zabývat. A pro sledování ve stolním přehrávači z toho udělej DVD-Video, nic lepšího stejně nelze.
peco (772)|6.8.2009 13:19