Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 10 z 10

Téma: LCD/Plasma do 15k

Nováček
    Registrace
    May 2007

Dobrý den, vzhledem k rušení analogu jsem se konečně rozhoupal ke koupi nové televize. Raději bych LCD než plasmu. Nejlépe HD nebo rovnou FullHD ale nejsem odborník. Přemýšlel jsem o tolik diskutované Sharp LC-32D44E ale abych pravdu řekl potřeboval bych něco krapet většího s větší úhlopříčkou. Kdo je horký favorit v poměru cena/výkon do 15 000 Kč ?

Děkuji za odpovědi
    Odpovídat lze po přihlášení

Je tu občas
    Registrace
    Feb 2007

Citace Původně odesláno od Miner Zobrazit příspěvek
    Dobrý den, vzhledem k rušení analogu jsem se konečně rozhoupal ke koupi nové televize. Raději bych LCD než plasmu. Nejlépe HD nebo rovnou FullHD ale nejsem odborník. Přemýšlel jsem o tolik diskutované Sharp LC-32D44E ale abych pravdu řekl potřeboval bych něco krapet většího s větší úhlopříčkou. Kdo je horký favorit v poměru cena/výkon do 15 000 Kč ?

Děkuji za odpovědi
    osobne bych kolem 15k volil toto:
    http://www.videoexpert.cz/plazmove-t...msung-ps42b450

Nováček
    Registrace
    May 2007

Také by mne zajímalo jaký je rozdíl mezi SHARP LC-32D44E-GY a SHARP LC-32D44E-BK ?

Je tu pravidelně Avatar uživatele deAngello
    Registrace
    Oct 2008

...jaký je rozdíl mezi SHARP LC-32D44E-GY a SHARP LC-32D44E-BK ?
    pouze v barvě rámu+podstavce:
    Grey (GY) taková elegantní šedá-grafitová (někde uvedeno stříbrná ale tj. blbost)
    Black (BK) klasika lesklá černá ...sluší jí víc můj názor páč nedávno kupovaná

...ale fakt ještě zvážit klidně i vetší modely

Je tu pravidelně
    Registrace
    Oct 2008

Tak krapet vetsi je napr. SHARP LC-37D44E za slusnych 13.990 Kc Anebo za 15k FullHD model SHARP LC-37D65E. Kazdopadne souhlasim s deAngellem - ta cerna mi k sharpum sedi vic