Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 10 z 10

Téma: Má cenu řešit Sony HDR-XR520V aSony HDR-XR520VE?

Nováček
    Registrace
    Aug 2008

Po usilovném pátrání jsem dospěl jako začátečník k názoru, že Sony HDR-XR520V je skoro o 5 táců lacinější, než Sony HDR-XR520VE. Poraďte mi, ono to zřejmě souvisí s normou NTSC a PAL pro evropu, to, že nebudu mít české menu asi vadit nebude, ale výroba DVD bez počítače a jeho následné přehrání v běžném TV zřejmě nepůjde. Díky za odpověď
    Odpovídat lze po přihlášení

Je tu občas
    Registrace
    Jul 2009

Podle me to neni jen tim NTSC a PAL (to je rozdil mezi tema kamerama), ale tim, ze Evropa je jiny trh a proto se prodava draz.

Je tu pořád
    Registrace
    Aug 2007

Pokud lacinější, tak je tu myslím ještě XR500E. Americký model neber, zní moje rada.

Nováček
    Registrace
    Aug 2008

Citace Původně odesláno od Pave1 Zobrazit příspěvek
    Pokud lacinější, tak je tu myslím ještě XR500E. Americký model neber, zní moje rada.
    Díky za názory, asi jako každý i já bych chtěl lepší kameru za málo peněz. Sonka se mi zdála dosti drahá a tak zkusím Panasonic SD300EG-K, skoro za 25 táců. Zase dilema, tato kamera je určena jen pro západoevropský trh, je bez HDD a SDHC karet. Mám vyzkoušeno, že karty 16GB class4 zde budou fungovat bez potíží, stačí mě 2 karty za cca 2x 1200.-
    Obchodník mě přesvědčuje, že kamera koupená v Německu má jen roční záruku, proto je lacinější. Že by neplatila záruka EU?

Je tu občas
    Registrace
    Jul 2009