Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Má cenu řešit Sony HDR-XR520V aSony HDR-XR520VE?

j430 (44)|1.7.2009 16:30
Po usilovném pátrání jsem dospěl jako začátečník k názoru, že Sony HDR-XR520V je skoro o 5 táců lacinější, než Sony HDR-XR520VE. Poraďte mi, ono to zřejmě souvisí s normou NTSC a PAL pro evropu, to, že nebudu mít české menu asi vadit nebude, ale výroba DVD bez počítače a jeho následné přehrání v běžném TV zřejmě nepůjde. Díky za odpověď
festr (163)|12.7.2009 00:54
Podle me to neni jen tim NTSC a PAL (to je rozdil mezi tema kamerama), ale tim, ze Evropa je jiny trh a proto se prodava draz.
Pave1 (4279)|12.7.2009 01:57
Pokud lacinější, tak je tu myslím ještě XR500E. Americký model neber, zní moje rada.
j430 (44)|12.7.2009 18:13
[QUOTE=Pave1;232710]Pokud lacinější, tak je tu myslím ještě XR500E. Americký model neber, zní moje rada.[/QUOTE]
Díky za názory, asi jako každý i já bych chtěl lepší kameru za málo peněz. Sonka se mi zdála dosti drahá a tak zkusím Panasonic SD300EG-K, skoro za 25 táců. Zase dilema, tato kamera je určena jen pro západoevropský trh, je bez HDD a SDHC karet. Mám vyzkoušeno, že karty 16GB class4 zde budou fungovat bez potíží, stačí mě 2 karty za cca 2x 1200.-
Obchodník mě přesvědčuje, že kamera koupená v Německu má jen roční záruku, proto je lacinější. Že by neplatila záruka EU?
festr (163)|12.7.2009 20:59