Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

zpracování FullHD videa

Twist3r (11)|22.6.2009 22:18
Prosím o radu.
Jsem začátečník a v kódování se a dekódování se nevyznám. Prostě jsem ze staré kamery s miniDV kazety stáhnul videa do PC, zeditoval ve Vegasu a vyrenderoval. Tradá, film hotov...
Teď jsem dostal ke zpracování FullHD vidka s koncovkou .m2ts stažená z kamery Canon HG20, ale PC mi absolutně nestíhá pobrat a nedá se s tim vůbec pracovat. Strašně pomalé.
Není někde návod, jak zpracovat fullHD videa? Jestli se to musí nějak převádět ještě před editací či co a jak dál... Díky
Pave1 (4279)|22.6.2009 22:39
Přeborník v téhle disciplíně určitě nejsem (AVCHD se ke mně prakticky nedostane), ale teď jsem pro jednoho staršího kolegu zkoušel edius5, na kompu s C2D.

Drhlo to, ale pak jsem to jedním klikem zkonvertoval do Canopus HQ kodeku a běželo to jak vínko. Tak to je jistě jedna z možností (na doma je verze Edius NEo2).

Jistě někdo poradí další možnosti, kvalita výsledku byla ale i s přepočtem zcela přijatelná.
SB (260)|22.6.2009 23:14
Pokud chceš zpracovávat m2ts,tak je rozhodně potřeba alespoň dvoujádrový procesor.Nepíšeš tu na čem to běží,ale dvoujádro je určitě základ.
poutniksantiago (8)|23.6.2009 01:13
[QUOTE=Pave1;230571]Přeborník v téhle disciplíně určitě nejsem (AVCHD se ke mně prakticky nedostane), ale teď jsem pro jednoho staršího kolegu zkoušel edius5, na kompu s C2D.

Drhlo to, ale pak jsem to jedním klikem zkonvertoval do Canopus HQ kodeku a běželo to jak vínko. Tak to je jistě jedna z možností (na doma je verze Edius NEo2).

Jistě někdo poradí další možnosti, kvalita výsledku byla ale i s přepočtem zcela přijatelná.[/QUOTE]

Canopus HQ kodek? To je obdoba MPEG2, ale v 1920x1080?
dalizije (641)|23.6.2009 06:10
Nepíšeš jaké máš PC ........ Vyzkoušej Ulead video studio X2.