Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Kvalitní kamera na cestování

Grogy (1)|3.6.2009 12:56
Ahoj lidi,

jsem nováček, kamerám moc nerozumím, ale četl jsem si tady na TVfreaku to velké srovnání kamer do a nad 20k a musím říct, že jsem dost zklamán. Při záběrech venkovního prostředí, baráků atd. byly prostě naprosto znatelné chyby antialiasingu nebo jak se tomu u kamer říká. Prostě je to neostré a nekouká se mi na to zrovna 2x dobře.

Abych to řekl konkrétně, hledám kameru na cestování. Ať už po ČR a okolo, tak třeba afrika, auatrálie apod. Rád bych si točil vlastní dokument a rád bych aby za něco stál. Nejvíc asi stojím o makro a telemakro, ať už fotky, tak natáčení, protože bych rád natáčel dlouhé detaily jednotlivých zvířat. A také bych rád, aby ta kamera byla praktická, rychlá, aby měla HDD a prostě všechno, co by měla mít pro tak náročnou potřebu.

Cenové limity dávat nebudu, beru to spíš tak, že co mi doporučíte, na to budu šetřit, ať to stojí kolik chce. Díky předem za pomoc a těším se na vaše názory.

Grogy...
BEPE (539)|3.6.2009 14:50
Za sebe bych doporučil buď Sony HDR-A1 nebo Sony HDR-HC1. Sice jenom jednočipovka pro lowlight nic moc, ale pro cestování mluví její velikost a váha. V případě nouze lze s ní fotografovat do rozlišení 1920x1440. Zagoogli.
Pave1 (4279)|3.6.2009 16:40
Počkej, až bude mít nová SOnka HDR-XR500 svou evropskou 50Hz fps sestřičku. Obrázky z ní jsou skutečně moc pěkné i v lowlight.

Pokud to spěchá, jsou tu zatímní nejvyšší modely kartovek (či kombinací s HDD) Canon a SOny , HF200, CX11, HG21 atd. A pak kvalitní páskovky HDV, od HV30/40 až k zmiňované HC1, HC9 atd.