Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 7 123 ... PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 99

Téma: LG 50PS8000 nebo Samsung PS50B650

Nováček
    Registrace
    Apr 2009

Ahoj všem,jelikož jsem tu naprostý nováček a z nákupu nové tv jsem trochu zmaten,chtěl bych poprosit všechny z vás o váš názor,na můj výběr tv-plazem konkrétně se rozhoduji mezi,pro mne vybranými kandidáty a to je LG 50PS8000 nebo Samsung PS50B650.Jsem stále na vážkách a rád,bych slyšel od někoho znalého,názor na tento výběr,chtěl bych ještě podotknout,že jsem se rozhodl pro volbu plazmy a mezi těmito,modely.Budu vděční za každou radu a jakýkoliv názor.Díky
    Naposledy upraveno uživatelem sensor: 27-04-2009 v 23:02
    Odpovídat lze po přihlášení

Nováček
    Registrace
    Apr 2009

sonny360 jo jo díky za info,bohužel z anglinou marně zápasím už léta spíš mě zajímá například co ty na tenhle výběr říkáš,nebo stručně napiš pro a proti.Každopádně díky za reakci na můj dotaz

Nováček
    Registrace
    Mar 2009

mám samsung A457 a jsem max. spokojený, ty máš ve výběru nejnovější kousky, já si myslím že neuděláš chybu ani s jednou...na ten sam. sem dnes koukal v datartu, obraz v poho ale tyhle prodejny...no prostě tam se obraz porovnávat nedá...doma z toho vždy vymáčkneš jiný a LEPŠÍ obraz...( LG je hezčí ale to je to poslední podle čeho vybírat TV )

Hmm Hmm je offline
    Je tu pořád
    Registrace
    Feb 2008

Tak jsou si dost designově podobné a právěže LG hezčí rozhodně není. Což je subjektivní. Ten test není dost podorobný a neodpovídá ani na reálnou spotřebu. Obrazově ale vyhrál Sam a předpokládám, že bude i vybavenější. Pro mě by byla volba jasná .. http://www.dno.cz/produkty/televize-...0-novinka-2009

Je tu občas
    Registrace
    Feb 2007