Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

VHS-DV kamera-PC

nunyn (15)|5.1.2009 16:14
Zdravím,
jsem začátečník a učím se převádět analog na digitál.Koupil jsem kameru - JVC GR D650,která mi analog převede.A teď k otázce.Existuje nějaký SW,který mi to uloží do PC již zkomprimované do nějakého formátu?Tady jsem zjistil,že Vegas na to není vhodný.Ve vistách mi po připojení kamery nabídnou stáhnout video,ale jsou to strašně velké formáty.1min. asi 300MB.Mně jde o to,jestli je SW,který to hned z té DV kamery zkomprimuje na menší.Potom to chci vypálit na DVD.
Děkuji za odpovědi
BOBA (590)|5.1.2009 16:41
Mám stejnou kameru a střihám ve Vegasu. Nějak se mi to nedařilo nabrat do PC přes tento soft, takže jsem použil WinDv od Mourka a je to v pohodě. Stahuji to jak jinak jako PalDv, takže pokud to chceš rovnou komprimovat, tak použij DVD rekordér. Ve Vegasu to můžeš prohnat přes šumový filtr NeatVideo a ještě to lehce oříznout, aby nebyl dole vidět chvějící se proužek a nechat originální stopu a druhou si "podmalovat hudbou atd.
K tomu NeatVideo: už je "meducína" a je fakt dost dobrý. Na amatérské podmínky z toho vymáčkneš maximum. Je to sice mírně mázlé, ale ve srovnáním s originálem je to dost velký skok.
nunyn (15)|5.1.2009 17:01
[QUOTE=BOBA;210323]Mám stejnou kameru a střihám ve Vegasu. Nějak se mi to nedařilo nabrat do PC přes tento soft, takže jsem použil WinDv od Mourka a je to v pohodě. Stahuji to jak jinak jako PalDv, takže pokud to chceš rovnou komprimovat, tak použij DVD rekordér. Ve Vegasu to můžeš prohnat přes šumový filtr NeatVideo a ještě to lehce oříznout, aby nebyl dole vidět chvějící se proužek a nechat originální stopu a druhou si "podmalovat hudbou atd.