Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Kamera JVC

imported_tomros (10)|19.12.2008 20:42
Měl jsem kameru zn.JVC, která měla krásnou funkci. Nebyla to žádná profi třída, byla to klasická jako každá jiná na VHSc malé kazety. V technickém světě kamer jsem laik, tak že to napíšu zcela nepřesně. Když jsem tam nastavil funkci pro snímání v noci. Tak jak jsem prudce pohnul kamerou, tak světla zanechala šmouhy něco jako v SECAM než přišel PAL :-) A když jsem prudce dal zoom .Jééé to byl skoro efekt jak z hvězdných válek kdy letí rychlostí světla. A když jsem tufunkci použil přes den někde v šeru tak to krásně imitovalo pohled člověka po pořádné opici.:-) A tenkrát mě napadlo, že natočím takový klip no skrátka alla ,, Pavučina ,, Né že bych chtěl lézt někomu do zelí, ale chtěl jsem si skusit tak 2 min umělecký videoklip na podobné téma. A ta kamera ta to přímo uměla nabídnout ten krásný efekt .No jo bohužel se rozbyla, nešikovně upadla na zem .A bylo.... Dnešní stroje sice mají tu možnost natáčet ve tmě atd. ale už se nestekám stím krásným efektem. Prosím co to umělo či neumělo ..Byla to dlouhá závěrka ? A jak by se dnes dala nahradit .Jelikož neznám nikoho kdo by mne poradil a kdo by mne půjčil funkční kameru na takové klipy. Tak se ptám zde. Díky... Tom
stayman (12393)|22.12.2008 01:22
Ti staci nastavit cas pomalsi ako 1/12s...
imported_tomros (10)|26.12.2008 12:34