Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

čistí páska

hulme (28)|11.12.2004 14:29
Chtěl jsem se zeptat vás odborníků. Když použiji čistící mini DV kazetu (suchá metoda), vyčistí se nahrávací i přehrávací systém nebo jen přehrávací? Předem mnohokráte děkuji za odpověď. :BB:
Joe-Joe (593)|11.12.2004 15:09
Spravne mala byt polozena otazka:
...zoderiem a mozno aj poskodim si nahravaci, alebo aj prehravaci system? :-E
Nedoporucujem pouzivat ani v ohrozeni zivota.

P.S. Na sucho to nie je dobre ani v sexe. :-(((
hulme (28)|12.12.2004 10:56
No to mě teda zatrnulo. 2x 10 sec. jsem to již použil. Jak mám ty hlavy čistit? Mám to dát vyčistit do servisu? V návodě k použití doporučují právě tuto a žádnou jinou metodu. Mohu se Vás zeptat na radu? Moc Vám předem díky.
Pitomec (10211)|12.12.2004 11:25
Čistící kazetu jedině v nouzi (někde na cestách) - jinak do servisu, kde technik vyčistí celou páskovou dráhu a nerozmaže jenom špínu všude okolo, jak to dělají právě čistící pásky.
Krtek (1279)|12.12.2004 20:22
Také bych podotknul, že čistící kazeta dokáže i odrovnat hlavu. To se stalo tchánovi u kamery Hi8. Měl jí asi rok a čistil ji 4x (nechápu sice proč, ale to už je jedno) Když ji chtěl vyčistit po páté, tak se obraz rapidně zhoršil, a už to vyčistit nešlo. V servisu mi pak ukazovali hlavu tý kamery. Na některých místech vůbec nebyli vidět drážky. Šlo o čistící kazetu Hama. akže s tím radši neblbněte, a obraťte se na servis. Nedávno mi čistili na D8 celou páskovou dráhu, a stálo to 250 kč.
clee (6592)|12.12.2004 20:31
hlavy vetsinou ani nejsou tak zapraseny jako zmagnetizovany a sam bych si s demag. klestema na kameru netrouf :-)
Krtek (1279)|12.12.2004 20:35
[quote=clee]hlavy vetsinou ani nejsou tak zapraseny jako zmagnetizovany a sam bych si s demag. klestema na kameru netrouf :-)[/quote]