Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Střihací soft pro Canon HF100

ferneti (3)|27.11.2008 18:08
Zdravím všechny,
měl bych prosbu, jestli byste mi nemohli poradit, jaký střihací program bych si měl obstarat pro kameru Canon HF100. Přečetl jsem si spoustu diskuzí na toto téma, ale stále jsem na vážkách, jaký soft zvolit. Chtěl bych něco pouze pro základní střih videa, pokud možno co nejjednodušší ovládání (jsem začátečník + málo času) a ne moc náročný na PC (mám C2D 2,13GHz, 2GB). Jak jsem si přečetl, je problém se střihem videa ve formátu AVCHD, proto bych potřeboval poradit s výběrem. Na internetu jsem narazil např. na Corel VideoStudio Pro X2 Ultimate. Myslíte, že by tento soft mé požadavky splňoval?
Díky za radu.
semak (43)|27.11.2008 19:54
Mam tu istu kameru,rovnaky procesor 6420,2GB RAM a strihám v Videostudio X2 od Corel,ale aj vo VEGASE 8.0c a v pohode.Vo Videostudiu X2 robim AVCHD-DVD(Full-HD),vo Vegase DVD pre rodinu 720x576(CRT).
michal_h (492)|28.11.2008 09:35
ahoj, tak s tím softem je to obtížné...nejlepší je asi Corel VS pro X2, kde můžeš použít funkci smart proxy a pak ti bude vše běhat krásně plynule...další program, který funguje pěkně je PowerDirector7, zkoušel jsem snad všechny další programy, ale byly vždy horší

Pro mě je ale zásadní problém ten, že chci aby byla zachována co nejvyšší kvalita po sestříhání, doplnění přechodů, titulků atd. Či-li aby byl bezproblémový smart rendering (rendrují se pouze ty části kde jsou změny, ostatní se kopíruje). Toto nefunguje správně v žádném dostupném programu i když daný program smart rendering avchd nabízí. Nejlépe to funguje opět u Corelu, ale bohužel ani tam bez chyb (v přechodech jsou chyby). Corel o tomto problému ví a slíbil nápravu...
ferneti (3)|29.11.2008 11:20