Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Sony KDL-40L4000 - příjem digitálního signálu

Drbo (23)|31.10.2008 19:41
Koupil jsem, zapojil jsem... a digitální kanály to nevidí - analogové ano. Jsem totální laik, myslel, jsem, že když odpojím starou CRT a zapojím tuhle krasavici, bude hotovo... Co mám udělat pro to, abych naladil digitální kanály?

Díky.
Respect (220)|31.10.2008 22:46
jedes na STA?
Drbo (23)|31.10.2008 23:42
[QUOTE=Respect;198947]jedes na STA?[/QUOTE]

Na mě se musí pomalu... :-) Co je to STA?
jarda50 (1424)|1.11.2008 18:34
společná TV antena. Ale pokud v ní není digitál, ale jen analog tak Ti zákonitě nepojede v digitálu. I na digitál potřebuješ antenu. Jenže stejně chytneš pokud nebudeš mít oba muxy jen tak 4 kanály plus nějaké rádio. Nejprve popiš co máš za signál a odkud ho bereš. Jinak vlastní antena na DVB-T. Ale vzduch a sta jsou docela rozsahem omezeny. Tak se zamysli a dej vědět.
Drbo (23)|1.11.2008 19:13
[QUOTE=jarda50;199056]společná TV antena. Ale pokud v ní není digitál, ale jen analog tak Ti zákonitě nepojede v digitálu. I na digitál potřebuješ antenu. Jenže stejně chytneš pokud nebudeš mít oba muxy jen tak 4 kanály plus nějaké rádio. Nejprve popiš co máš za signál a odkud ho bereš. Jinak vlastní antena na DVB-T. Ale vzduch a sta jsou docela rozsahem omezeny. Tak se zamysli a dej vědět.[/QUOTE]