Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Pomoc s AHCHD záznamem

sedoch (20)|11.10.2008 16:21
Jsem totální laik a tak prosím o informaci od někoho zkušeného.
Dám příklad, natáčím kamaráda jak jede lesem na kole. Záběr je jakoby vyostřen na něj ale prostor kolem něj je rozostřen, jakoby se lehce trhá , např. kmeny stromů jsou trhaně "rozšrafované". Nevím jak to přesně popsat. Nebo natáčím prostor kolem sebe, pohybem do jedné strany, výsledný dojem ze scény je trhaný a neostrý. Pokud toto udělám s klasickou kamerou, páskovou miniDV, tak video je v tomto naprosto v pohodě.
Zkoušel jsem již různá nastavení dle manuálu, režim EASY atd. Nic z toho nepomohlo.
Narazil jsem na informaci ze je to kamera CMOS ,tedy možná to je normální, nevím jsem laik,ale to by mě tedy přišlo jako docela "fatální" chyba. Zkoušel jsem to hodit do Adobe Premiere Elements 7 a vyrendrovat, jestli to náhodou nebude mít vliv, no a nepochodil taky.
Předpokládám že chyba je na mojí straně. Díky
michal_h (492)|11.10.2008 17:11
co máš za kameru, v jakém režimu točíš?
sedoch (20)|11.10.2008 18:32
jo zapomněl jsem uvést :)

Canon HF10 a točím v tom defaultním režimu AHCHD
Zkoušel jsem měnit parametry, v menu režim P,TV,AV, kino a dale
FXP, XP+,SP,LP
režim AF a I.AF, stab.snímku, PF25 nebo I50

Několik vzájemných kombinací, nic mi nepomohlo, můžu klidně udělat záznam ,převést do MPG2 a někomu to poslat.

Moc díky za pomoc
michal_h (492)|11.10.2008 19:26
mám hf100, či-li stejný záznam, ale podobný problém jsem nezaznamenal, rozhodně nepoužívej 25p - tam by to odpovídalo tvému problému, ale 50i by mělo být v pohodě. Otázkou je na čem sis záznam prohlížel, pc s tím má dost problémy
sedoch (20)|11.10.2008 20:06