Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Video bez zvuku

plechr (21)|3.12.2004 09:51
Ahoj. Potřeboval bych poradit. Nejsem žádný odborník, ohledně převodu nahrávek z DV kamery na DVD disk. Chtěl bych výsledné video přehrávat ve stolním přehrávači. Takže o co mi jde. Z kamery stáhnu film přes winDV na hard disk, dále ho přes program MainConcept MPEG encoder jednoduše překóguji do jednoho znabízených formátů. Nic nestříhám ani neupravuji. Pokud nastavím výsledný formát SVCD,tak je vše v pořádku, jen je poznat ztráta kvality obrazu. Pokud dám výsledný formát DVD, který je v nabídce, tak sice obraz je dobrý, ale nejde mi zvuk. Nebo lépe řečeno, zvuk jde , ale jen, pokud přehrávám disk na PC. Pokud dám disk DVD do přehrávače, tak je ticho. Co dělám špatně?
stayman (12393)|3.12.2004 10:09
No ze nevies do akeho zvuku delas a ani nevies, aky zvuk ti udela ten DVDprehravac :-D
plechr (21)|3.12.2004 11:11
Dobře, vždyť píšu, že nejsem žádný odborník. DVD přehrávač jsem si koupil teprve nedávno a tak se o tuto problematiku začínám teprve zajímat. V tom encodéru je všechno nastavené, já tam akorát nastavím zdrojový soubor a požadovaný formát. Nevím, jak a jaký zvuk nastavit, aby to hrálo i ve výsledném formátu DVD. Postupuji vždy stejně, i když dám SVCD nebo DVD formát. SVCD v počítači i v přehrávači hraje, DVD v počítači ano , v přehrávači né. Pokud jsem se díval na parametry zvuku, tak se mi zdáli stejné u obou pokusů. Jo, a ještě nevím, jestli správně postupuji při vypalování na DVD disk. Já dám v Neru vytvořit datový disk a soubor tam nakopíruji. Chtěl jsem dát vytvořit DVD video, nebo jak to tam píše, ale to mi napíše, že nejsou žádné kompatibilní soubory. Může mi někdo poradit, jak postupovat?
stayman (12393)|3.12.2004 14:28